· שם החברה: ספארק נטוורקס ישראל
· שנת הקמה: 1997 ובישראל מ-2002.
· מספר עובדים: כ-35 בישראל
בן 36 ומנהל את החברה מזה שנתיים. בשנים לפני ג'יידייט שימש טרוצמן כמנהל הפיתוח העסקי של –ynet והיה אחראי ליצירת מנועי צמיחה חדשים על-ידי הוספת שותפים וטכנולוגיות חדשות. קודם לכן שימש כיועץ אינטרנט שיווקי ועסקי למעלה מחמש שנים, בהתמחות בפיתוח עסקי, פרסום מקוון, רכישת מדיה ועוד.
· היקף תקציב שיווק: כ-7 מיליון ש"ח
· ספקי שיווק: שטרן אריאלי יחסי ציבור, פרסום – LEAD
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בניית קונספט קמפיין הפרפרים אשר מוסיף צעירות למותג ורעננות קריאטיבית מה"שטנצ" הקבוע של סיפורי הצלחה. הקמפיין זכה לסיקור ויראלי חיובי ביותר על-ידי המדיה והברנז'ה.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
חד משמעית יח"צ. ברור שאני לא יכול לוותר על כל מדיית הפרפורמנס המדידה ואנחנו תמיד דואגים לבדוק ולמקם כל מדיה סטטיסטית על סמך ביצועים. יחד עם זאת, ליווי של יח"צ נכון ותמידי, עוזר לשמור על איכות המותג והמודעות לו.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
תחיו את המספרים. שלא יהיה מצב שישאלו אתכם שאלה אלמנטרית שקשורה במדדים הבסיסיים של האתר שלא תדעו לענות עליה. כמו כן, מומלץ מאוד להבין איך ואת מה אתם מודדים, כי לכל קמפיין צריכה להיות השפעה ובמיוחד כשמדובר בהשפעת קמפיין טלוויזיה. חייבים לראות השפעה ישירה ועקיפה על כל המדדים כגון גוגל ואפילייטס.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך:
ההשקעה של חברת סמסונג בהקמת כיתות חכמות בבית החולים שניידר. זו הייתה פעילות בעלת משמעות אדירה מבחינת האחריות החברתית של התאגיד האלקטרוני וכמובן מבחינה רגשית – תמכו בילדים חולים ועזרו להם ליישר קו עם הכיתה למרות האשפוז. שאפו!
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? לארי פייג'
· עבודה ראשונה? תמיכת IT
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להכיר את המוצר וקהל היעד מ-א' ועד ת'.
· מקור ידע מקצועי שימושי: גוגל
· ברשתות החברתיות? – בכולן (לפרופיל הפייסבוק של שי)
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: סבסטיאן או אר קפה, הרצליה פיתוח
· מהו ג'וב חלומותיך? ראש עירית תל אביב
· חופשה חלומית: אי שם במזרח