עוכרי שמחות – קמפיין חדש של מזרחי טפחות

מזרחי-טפחות ממשיך בתהליך הבידול משני הבנקים הגדולים ומאסטרטגיית הבנקאות הדיגיטלית שלהם, ומשיק קמפיין נוסף התומך במיצובו כבנק אנושי ומתקדם, המעמיד בראש סדר העדיפויות שלו את הקשר האישי בין הבנקאי ללקוח, כשתפקיד הטכנולוגיה הוא להפוך את הקשר הזה לזמין, נגיש ויומיומי.



הקמפיין הנוכחי מציג את מצעד "עוכרי השמחות" בעולם נותני השירות בישראל. במרכז הקמפיין יעמדו חמישה סרטונים שונים שיוצגו במקביל, ויציגו סיטואציות שכולנו מכירים, ומתבאסים מהן כל פעם מחדש. השיפוצניק שמבטיח לסיים תוך "חודש גג" ומאז לא נראה באופק; הבירוקרטיה במשרדים הציבוריים שדורשת חצי יום חופש לכל סידור קטן; והבנקים הגדולים שמתוך הרצון להתייעל ולקצץ בעלויות זורקים את הלקוחות לדיגיטציה ולאפליקציות, במקום לתת שירות.



באמצעות הקמפיין מדגיש מזרחי-טפחות את החשיבות של שירות אנושי טוב ומקצועי, וממשיך לחדד את ההבדלים בין הבנקאות האנושית של מזרחי-טפחות – שנעזרת בטכנולוגיה כדי לייצר מערכת יחסים חמה ובלתי-אמצעית בין הלקוח לבנקאי האישי שלו בסניף, לבנקאות הדיגיטלית הקרה והמנוכרת שמציעים הבנקים המתחרים.



הקמפיין, אותו מובילים הפרזנטור של הבנק דביר בנדק והמוזיקאי ארקדי דוכין ממשיך להציף את תחושות הציבור והעדפותיו, כפי שהם עולים מסקרים שהבנק עורך באופן שוטף, ושבהם מדגישים רובם המכריע של הלקוחות את השירות האישי כפרמטר החשוב ביותר בקשר שלהם עם הבנק.



בשורה התחתונה, קורא הבנק לאנשים שמרגישים שהבנק שלהם "עוכר שמחות" לעבור למזרחי-טפחות וליהנות מבנקאות שונה. חמשת הסרטונים ילוו במנגינה מקורית שהולחנה ע"י ארקדי דוכין תוך שהם מקבלים אדפטציה לסיטואציה.



דינה נבות סמנכ"לית השיווק של מזרחי-טפחות: "מזרחי-טפחות ממשיך ומבסס את הייחודיות שלו מול הבנקים האחרים כבנק שונה המעניק בראש ובראשונה שרות אישי ואנושי ללקוחותיו. אנחנו מודעים היטב ליתרונות הטכנולוגיה וממשיכים כל העת להתעדכן ולהתחדש באמצעים המתקדמים ביותר, אבל כמי שרגישים היטב לצרכי הלקוחות נמשיך להבטיח כי הטכנולוגיה אינה תחליף לשירות מידיו האמינות והמקצועיות של בנקאי בשר ודם, אלא אמצעי חשוב שמסייע לקיומו וחיזוקו של קשר הדוק וקרוב בין הלקוחות לבנקאי האישי שלהם בסניף".



הקמפיין רחב-ההיקף יעלה בפריסת מדיה רחבה, בטלוויזיה, בשלטי חוצות, באינטרנט, ברדיו, החל ממוצ"ש 16.01, וימשך כשלושה שבועות.


אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח