תפוזינה מתבגרת ועוברת לאסטרטגיה תקשורתית הממוקדת במשפחות ואירוח. השפה החדשה תכלול סדרה של סרטים המתארים סיטואציות הומוריסטיות ומעוררות הזדהות מתחומי האירוח. תפוזינה בחרה ברותם אבוהב כפרזנטורית שלה משום שהיא מדברת לקהל בגובה העיניים, אהובה וכמובן מאוד מצחיקה.
כמובן שאי אפשר היה להתעלם מתפוזינה הקלאסית הזכורה לכולם עם השיער הכתום וחולצת הטי שירט הלבנה והרטובה.. ולכן צילמה רותם גם טיזר שכביכול מודיע על השינוי. רותם מגיעה לאודישן לתפוזינה עם ג'ינס וחולצה לבנה וכשהבמאי אומר "אקשן" שופכים על רותם מים (כמו בסרט תפוזינה המיתולוגי) רותם פונה למצלמה בשאלה: "חולצה לבנה רטובה? באמת? לא הגיע הזמן להתרענן?".. וזה האות למעשה לתחילתו של העידן החדש..