הוקם מנוע חיפוש חדש לטיסות בלבד

ALICE הוא מנוע חיפוש טיסות ראשון מסוגו בעולם, שעולה לאוויר בימים אלו בישראל. פלטפורמת האתר מחוברת לכל חברות התעופה בארץ ובעולם ויש בה מידע על כל הטיסות, עד חצי שנה קדימה. כלי הסינון המתקדמים במערכת של Alice מאפשרים לגולש לבנות את הפרופיל האישי שלו ולקבל תוצאות מדויקות עבורו, לפי סינון של פרמטרים שחשובים לו, ולמצוא במהירות את הטיסות הזולות והאטרקטיביות ביותר, שלרוב מסתתרות מכם וקשה לאתר אותן. חיפוש טיסות זולות עד עכשיו היה קשה ומתסכל, ונתן תוצאות חלקיות מאד, שאילצו את הגולש להתפשר – ולהזמין טיסות יקרות הרבה יותר ממה שאפשר.



יניב שולדנפרי, היזם והבעלים של ALICE: "מנועי חיפוש הטיסות שפועלים בארץ ובעולם לא יודעים להתמודד עם שאלות רחבות וגמישות, אלא דורשים הגדרות מדויקות כגון תאריכים ספציפיים, מה שמונע מהגולש לאתר את הטיסה הכי זולה. ALICE הינו מנוע חיפוש משוכלל, שמבקש מהגולש רק 3 נתונים כדי לאתר עבורו מגוון טיסות זולות".



לראשונה בעולם מושק מנוע חיפוש טיסות גמיש המחובר לכל חברות התעופה בעולם, שיודע לאתר את הטיסות האטרקטיביות ביותר לכל גולש, עד חצי שנה קדימה, כשהן ממוינות לפי קטגוריות רבות: מחיר, חברות תעופה, סוג הטיסה, משך עצירת הביניים (אם בכלל), שעות המראה ונחיתה וכד'. מערכת החיפוש של Alice רואה מאחורי הקלעים בכל רגע כ-4 מיליון טיסות בקירוב, אשר מתעדכנות מדי כמה שניות – ועל ידי כך Alice יודעת בדיוק איפה "מסתתרים" כרטיסי הטיסה הזולים והאטרקטיביים ביותר שיש לעולם להציע.



יניב שולדנפרי: "מנועי חיפוש הטיסות הקיימים כיום לא יודעים להתמודד עם שאלות רחבות וגמישות, כגון תקופת הנסיעה ויעדי הטיסה, אלא דורשים הגדרות מדויקות כמו יעד ותאריכים ספציפיים. לכן הגולש יתקל בקושי רב בחיפושיו אחר טיסה רלוונטית עבורו, ותמיד יקבל את אותן התשובות בכל מנוע חיפוש, מבלי שייחשף לטיסות הכי אטרקטיביות עבורו, וייאלץ להתפשר על המחיר שימצא. השוני ב- Alice הוא שבנינו מערכת חיפוש טיסות מתקדמת שלא הייתה קיימת עד כה בעולם, ולמעשה הופכת לחלוטין את אופי חיפוש הטיסה. אתה מזין בפשטות רק 3 נתונים – יעד הטיסה (ניתן להכניס מספר יעדים באותו החיפוש), טווח תאריכים (ניתן לבחור טווח מאוד רחב של שבועיים, חודש ואף יותר מכך) וטווח לילות שתרצה לשהות בחו"ל – והמערכת תציע לך את קומבינציות הטיסות הכי זולות בעולם. ככל שהגולש יהיה גמיש יותר ויבקש יותר מיעד אחד או יותר מאזור תאריכים סגור אחד, כך המערכת תוכל למצוא לו התאמות אטרקטיביות יותר".



ב- Alice אפיינו את יעדי הטיסה וזמן החופשה של הנוסע הישראלי – מתי, איך ולאן הוא טס, ויצרו פרופיל של הנוסע הישראלי הפופולארי. פונקציה יעילה מאוד שהכניסו במערכת של Alice הינה שהגולש יכול לשמור חיפושים שנעשו על ידו ולקבל התראות יומיות בנוגע לשינויים צפויים במחירי כרטיסי הטיסה שנמצאים בחיפוש שלו.



יניב שולדנפרי: "הטכנולוגיה שלנו רואה בכל רגע יותר מ-4 מיליון קומבינציות טיסה, וזה רק בישראל. לאחר שנתיים של פיתוח אינטנסיבי, אנו גאים להשיק לראשונה בעולם מערכת משוכללת לחיפוש טיסות גמיש שיודעת בדיוק איפה נמצאים כרטיסי הטיסה הכי אטרקטיביים וזולים לגולש. בנינו ממשק חיפוש ייחודי ובשיתוף עם כל חברות התעופה בעולם. חווית המשתמש היא ייחודית, קלילה ונעימה, ושונה מכל מנוע חיפוש טיסות אחר".


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח