תעשיית האד-טק נמצאת היום בסוג של מעגל שלילי בו הפבלישרים מוסיפים עוד ועוד מקומות פרסום בדף, ההיצע של הפרסומות הולך וגדל, הדפים הופכים להיות עמוסים יותר בפרסומות, המשתמשים מתעצבנים ומתקינים חוסמי פרסומות. כתגובה לכך, המפרסמים הופכים להיות רועשים ואגרסיביים יותר בפרסומות, הפבלישרים לא מייצרים הכנסות והצרכנים מקבלים תכנים באיכות נמוכה יותר. במצב הנוכחי כולם יוצאים מופסדים מעודף פרסומות רועשות.
"הדרך לצאת מהמצב הזה ולשבור את המעגל השלילי הזה, הוא על ידי שימוש בפרסומות דינמיות שנמצאות מחוץ לדף ולא בהכרח ממלאות מיקומים קבועים שהוקצו לפרסומות בדף", כך אמר היום חנן ליפשיץ, סמנכ"ל מוצרים ואסטרטגיה בקונברט מדיה, בכנסIsrael Ad-Tech שהתקיים בתל אביב. קונברט מדיה הינה פלטפורמה לניהול מודעות וידאו (SSP) עם פורטפוליו רחב של Outstream וידאו לשוק הפרסום. למעלה מ 100 פבלישרים מובילים הצטרפו לפלטפורמה של החברה, בניהם: הגרדיאן, אמריקאן מדיה, טריביון מדיה, סלון ועוד. החברה מנהלת למעלה ממיליארד פרסומות בחודש.
לדברי ליפשיץ: "אפשר להחליף את כל הפרסומות בדף בפרסומת אחת, דינמית. השימוש בפרסום דינמי משחרר את הפבלישרים מהכבלים המחייבים אותם למלא מקומות פרסום קבועים בדף ומאפשר לייצר פרסום בעל אימפקט למשתמש. בנוסף, הוא מעניק לפבלישרים אפשרות למקסם את ההכנסה שלהם מהפרסום, כאשר המפרסמים ישלמו יותר עבור פרסומת אחת משמעותית, שיוצרת "שיח" עם המשתמש".
הפרסום הדינמי לא מעכב את הטעינה של הדף, הוא מאפשר להציג פרסומות שונות לגולשים שונים במקומות שונים על הדף, ולהעניק להם חוויית גלישה ללא הפרעה. השימוש בפרסום דינמי מאפשר לפבלישרים להחליט האם הפרסום יכלול אודיו או לא, מה יהיה גודל המודעה, היכן למקם אותה וכן גם להעניק למפרסמים גדולים עדיפות על פני מפרסמים קטנים או אלו המגיעים דרך צד שלישי.