רכבת ישראל תחזיר כסף ב- SMS

רכבת ישראל מתחדשת ומתקדמת: הרכבת השיקה 2 שירותים חדשים המבוססים על SMS ובכך מקצרת את זמני ההמתנה של הלקוח הן לכסף והן למענה מוקד השרות בנושאי מידע וזמנים. בעבר, התהליך למתן זיכוי לקוח היה יכול להגיע ל-21 יום, והנוסע קיבל את הפיצוי המגיע לו בהמחאה או לחילופין באמצעות כרטיסי פיצוי שנשלחו בדואר ישראל אל ביתו.



כעת, הטכנולוגיה החדשה מאפשרת את קיצור משמעותי התהליך לעד 7 ימי עסקים. במידה ומדובר בזיכוי של עד 300 ₪ הלקוח פונה למוקד שירות הלקוחות של הרכבת, פנייתו נבדקת מיידית ואם היא נמצאת מוצדקת והוא זכאי להחזר, מקבל הלקוח מסרון המבשר על כך וכולל קוד אותו הוא יכול לממשש בכל אחת מקופות הרכבת באמצעות הצגת המסרון. מטרותיו העיקריות של שדרוג זה, הוא להמשיך בשיפור השירות ללקוח ע"י קיצור זמני הטיפול, קיצור זמני ההמתנה והפחתת הבירוקרטיה בכל הנוגע לתהליך החזרת הכסף.



בנוסף, החלה רכבת ישראל בהפעלת שירות חדש ללקוחותיה: נוסע אשר מעוניין לשוחח עם נציג שירות יוכל לפנות למוקד שירות הלקוחות, על- ידי שליחת SMS למספר 08-6831222 ולקבל במסרון חוזר את המידע הרלוונטי לו. שירות חדש זה מצטרף למגוון רחב של אפשרויות פנייה המעניקה רכבת ישראל ללקוחותיה, בין השאר בצ'אט, פייסבוק, טופס מקוון, נציג שרות וכיוצ"ב, כחלק מהובלת תפיסה שרותית רב-ערוצית ללקוחות.


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח