רכבת ישראל מתחדשת ומתקדמת: הרכבת השיקה 2 שירותים חדשים המבוססים על SMS ובכך מקצרת את זמני ההמתנה של הלקוח הן לכסף והן למענה מוקד השרות בנושאי מידע וזמנים. בעבר, התהליך למתן זיכוי לקוח היה יכול להגיע ל-21 יום, והנוסע קיבל את הפיצוי המגיע לו בהמחאה או לחילופין באמצעות כרטיסי פיצוי שנשלחו בדואר ישראל אל ביתו.
כעת, הטכנולוגיה החדשה מאפשרת את קיצור משמעותי התהליך לעד 7 ימי עסקים. במידה ומדובר בזיכוי של עד 300 ₪ הלקוח פונה למוקד שירות הלקוחות של הרכבת, פנייתו נבדקת מיידית ואם היא נמצאת מוצדקת והוא זכאי להחזר, מקבל הלקוח מסרון המבשר על כך וכולל קוד אותו הוא יכול לממשש בכל אחת מקופות הרכבת באמצעות הצגת המסרון. מטרותיו העיקריות של שדרוג זה, הוא להמשיך בשיפור השירות ללקוח ע"י קיצור זמני הטיפול, קיצור זמני ההמתנה והפחתת הבירוקרטיה בכל הנוגע לתהליך החזרת הכסף.
בנוסף, החלה רכבת ישראל בהפעלת שירות חדש ללקוחותיה: נוסע אשר מעוניין לשוחח עם נציג שירות יוכל לפנות למוקד שירות הלקוחות, על- ידי שליחת SMS למספר 08-6831222 ולקבל במסרון חוזר את המידע הרלוונטי לו. שירות חדש זה מצטרף למגוון רחב של אפשרויות פנייה המעניקה רכבת ישראל ללקוחותיה, בין השאר בצ'אט, פייסבוק, טופס מקוון, נציג שרות וכיוצ"ב, כחלק מהובלת תפיסה שרותית רב-ערוצית ללקוחות.