- שם החברה: לביא תעשיות רהיטים.
- שנת הקמה:1954
- מספר עובדים: 120
מיכה אוברמן, בן וחבר קיבוץ לביא שבגליל התחתון, בעל תואר במנהל עסקים וראיית חשבון מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, בעל תואר MBA בניהול פיננסי ומימון. משמש כמנכ"ל ומנהל שיווק, בעבר ניהל את מערך הכספים והתפעול של קרן הון סיכון האצ'יסון-כנרות מקבוצת האצי'סון העולמית (בעלי פרטנר לשעבר), לפני כן כיהן מנהל כספים בחברת אקווטרון המייצרת רובוטים לבריכות שחיה.
- ספקי שיווק: יעל לידור לוי – ייעוץ שיווק / עוז ברנדינג – מיתוג / צבי וילדר – יחסי ציבור / טופ אינטראקטיב – קידום ומידה חברתית / עיצוב תעשייתי – סטודיו איגלו
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
החלת המיתוג מחדש שייצא בקרוב לשוק בו לביא לוקחת אחריות על פרויקט בית הכנסת מראשיתו ועד סופו. לביא – הבית של בית הכנסת. ורכישת פעילות בית האומן שמשלימה את פעילות לביא.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
אין אפשרות לוותר, על טלמרקטינג, פגישות של אנשי מכירות עם לקוחות בבתי הכנסת, יחסי ציבור ופעילות און ליין עניפה.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
יש להכין תכנית שרואה את פעילות השיווק המתאימה לחברה ולפעילות ולהתמקד בה, ולא להתפתות להצעות שבאות כל יום אך אינן ממוקדות ומכוונות מטרה.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
פעילות השיווק של אפל, איך בונים צורך למוצר חדש שהלקוח עוד לא יודע שהוא צריך.
5. השאלון האישי :
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אסף ברנע – מנהלי בכנרות – איש שיווק מהמעלה הראשונה.
· עבודה ראשונה? רפתן ברפת קיבוץ לביא…
· תכונה חשובה למנהל שיווק? היכולת ליזום לזוז ממקום הנוחות.
· מקור ידע מקצועי שימושי? הבלוג של מיכאל גלי שיוצא כל שבוע – מיכאל מקור ידע איכותי ביותר.
· ברשתות החברתיות? לינקדין ופייסבוק, היתר שאגדל….(לפרופיל של מיכה)
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? קפה גרג צומת ביג פוריה.
· מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל בחברה גדולה.
· חופשה חלומית: חולם למצוא זמן לנסוע לאוסטרליה