חברת ריידר ,אשר השיקה לפני כחצי שנה את אפליקציית המוניות ריידר, עובדת בימים אלה על פיתוח של גרסה מחודשת של אפליקציית נוסע וכן על אפליקציית נהג חדשה.
אפליקציית "ריידר" , RIDER, המתאפיינת בפריסה ארצית רחבה , הינה האפליקציה היחידה בישראל שבה מתאפשר קשר ישיר בין הנהג לנוסע ללא התערבות של חברת "ריידר" , עם השקת הגרסה המחודשת וכן השקת אפליקציית הנהג- ריידר תיתן את המענה הטוב ביותר בשוק בכל הקשור למהירות וזמינות השרות.
גרסת הנהג שמתוכננת לצאת באפליקציית "ריידר", RIDER , מתוכננת להורדה בסמארטפון , כל נהג השייך לתחנת מוניות יוכל להורידה , ללא הבדל לאיזו חברה משויכת מערכת הניהול שברשותו והנהג יוכל לראות את ההזמנות גם כשאינו נמצא פיסית בתוך המונית.
אפליקציית ריידר הנמצאת בפריסה ארצית רחבה והמונה כעת כ- 4,000 מוניות , מתעתדת על פי ההבנות שהושגו עם חברת ISR , המתקינה מערכות שליטה בקרה וניהול, להגדיל את צי המוניות שיועמדו לרשותה בכ- 7,000 מוניות נוספות ובכך להפוך לחברה המובילה בישראל בתחום זה , הרבה יותר מגט טקסי.
מחברת "ריידר" נמסר , כי בשל סכסוך משפטי עם "מוניטקס" הזכיינית אשר נובע בין היתר בשל אי עמידה בסטנדרטים של שרות וכן כשלים טכניים, "ריידר" פועלת על מנת לתת מענה הולם ואמיתי עם השקת האפליקציה המחודשת.