עונת המלפפונים, אך לא בנדל"ן

הקיץ הישראלי נחשב בטעות ל"עונת המלפפונים" בה בעצם הפעילות הכלכלית בכלל, ובשיווק דירות בפרט נכנסת לשלב האטה. אני מוצאת את עצמי מול מנהלי שיווק רבים שאומרים לי את המשפט הנדוש "חבל על הזמן. ממילא חם וממילא חצי מדינה יוצאת לחופש".



לטעמי, ועל סמך נסיוני הן כממתגת ערים וכממתגת פרויקטים, אין טעות גדולה מזו. דווקא הקיץ הארוך, בו השמש זורחת החל מהשכם בבוקר וכלה במאוחר בערב, וגם שעות הערב המאוחרות הינן חמימות ונעימות, מהווה ב"הפוך על הפוך" פוטנציאל לאכזב לשיווק הרבה יותר ממוקד והרבה יותר יעיל מאשר בכל ימות השנה. יתרה מזה: הקיץ, זה לא סוד, מבשר את שנת הלימודים וחגי תשרי שמגיעים ישר אחריו.



זהו בדיוק הזמן הטוב ביותר, גם עבור זוגות צעירים שמצפים לתינוק, קל וחומר משפחות עם ילדים להכין את עצמם לקראת השנה החדשה. ולכן, חופשת הקיץ הינה מצויינת לשיווק עבור משפחות. הינני מייעצת ללקוחותיי לשים את הדגש בתקופה זו על הצרכים של כל אחד ואחת מבני המשפחה, בין אם מדובר ברכישת דירה בקירבת מקום עבודה של אחד או אפילו שני בני הזוג וכמו כן לערוך למתעניינים סיורים קצרים בסביבת הפרוייקט. סיורים אלה, מציגים בפני הרוכשים הפוטנצייאלים את סביבת המגורים המיידית וגם המרוחקת טיפה יותר, כולל פארקים ציבוריים, פינות נוי ומשחקים לילדים, טיפת חלב, גני ילדים ובתי ספר, מרכזים מסחריים, תחנת אוטובוס, מוקדי תרבות ובידור וכולי.



הניסיון מלמד כמה שמניע חלק נכבד מהעסקאות היננו דווקא שטח הדירה, המפרט הטכני, כיווני אוויר שלה ואפילו המחיר, אלא השתקפות סביבת המגורים בעיני הרוכש הפוטנציאלי. ומכיוון שימי הקיץ אינם מופרעים על ידי פגעי מזג האוויר דוגמת גשמים ורוחות ובדרך כלל הסיכוי שבני הזוג יהיו פנויים שניהם להסתובב שעות ארוכות הינו גבוה הרבה יותר מאשר בימי חורף קצרים.



כמו כן הנני ממליצה לשים את הדגש הן בדירות לדוגמא והן במשרדי המכירות על גוונים וצבעים בהירים ומאווררים שהולמים את אופי הקיץ. שילוב זה מייצר באופן מיידי אנרגיות טובות אצל המגיעים למשרד המכירות ו/או הדירה לדוגמא ואף הוא פועל את פעולתו באופן חיובי. ודבר נוסף: מכיוון שחלק נכבד מהמתעניינים מגיע בלווית ילדים/פעוטות/תינוקות הינני ממליצה למשווקים לייצר פינת משחקים ו/או הפעלה לילדים ולעיתים אף להעניק מעין שירות "בייביסיטר" שייפנה אץ בני הזוג לעיסקת חייהם. כל אלה יחד, לסיכום, הופכים את ימי הקיץ הארוכים והלוהטים לאתגר שיווקי בלתי רגיל.



שיר הספרי, 42, מומחית במיתוג, כולל סרטי תדמית לשורה ארוכה של ערים, יישובים ושכונות ובמיוחד בפריפריה, דוגמת אור עקיבא, עכו, שלומי, לוד ,נתיבות, אילת ועוד.

אולי יעניין אותך

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 דירה להשכיר הדמייה
אסטרטגיה שיווקית
 LAGO - חתונת מיכאל וחן - צילום גיא סידי (844)
BOSS חליפה 6589 שח + עניבה 659שח צילום באדיבות המותג (1)
 דגם 4200 צילום באדיבות ניופאן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח