· שם החברה: HeziBank
· שנת הקמה: 1969
· מספר עובדים: 150
ג'יימי הרננדורנה גדל בתל אביב, בתחילת שנות העשרים שלו עבד בחברת Go In שהובילה אז את מהפכת ה'עיצוב נגיש' בישראל. בהמשך עבד ב'בית הפוטון' כמנהל אזורי – במקום זה עסק בניהול שלושה סניפים, קניינות מוצרים ישראלים ופיתוח מוצרים חדשים. מזה 14 שנים עובד בחברת HeziBank בתפקיד מנהל שיווק.
· היקף תקציב שיווק: 3 מיליון ₪ לשנה
· ספקי שיווק: לירון תקשורת- המשרד עוסק ביחסי ציבור, דוברות, ניהול תוכן ורשתות חברתיות. סטודיו טאצ' שמספק שירותי עיצוב גרפי.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
לקראת אירועי 'שבוע העיצוב במילאנו' אליהם נוהרים מרבית האדריכלים והמעצבים בישראל, יצרנו שת"פ מקורי עם קבוצת סיגלר, במסגרתו עיצבו עבור HeziBank קופסאות הפתעה ממותגות מלאות כל טוב ברוח תערוכת העיצוב הגדולה בעולם
Milan Travel Box. הקופסאות חולקו על המושבים לכל הנוסעים בטיסת הבוקר למילאנו, (הטיסה העיקרית והמבוקשת ביותר במשך התערוכה). למארז נבחרו פריטים חיוניים, מפנקים ומעוצבים לטיסה על טהרת ביזנס & פלז'ר.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
נטוורקינג הינה פעילות שיווקית הכרחית בעיני. אצלנו בחברה זה מתבטא באירועים מצומצמים (לא יותר מ 20 איש) שבמהלכם מתאפשרת היכרות מעמיקה, אישית ולא פורמלית עם אדריכלים ובעלי מקצוע. לאו דווקא בפן המקצועי, אלא באספקטים הקשורים לסגנון חיים. תפיסת העולם שלי כמנהל השיווק מתייחסת לעיצוב, אמנות, היסטוריה ותרבות כמכלול אחד שלם. זו הסיבה שהאירועים שאנחנו יוזמים קשורים לאמנות על רבדיה השונים, לקולינריה, מופעי מחול, סיורי העשרה וכל אלו נתפרים במיוחד עבורנו ולרוב משלבים יותר מדיסציפלינה אחת.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
לזכור להקשיב לאינטואיציה. כיוון שעולם השיווק מחפש להשפיע על בני אדם, אין חוק אחד שמתאים לכולם. אינטואיציה משולבת היכרות מוקדמת יכולה מאוד לעזור להתאים את הכלל היבש למקרה הספציפי.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
אני מנצל הזדמנת זו לפרגן לחברה ישראלית דווקא, אבן קיסר שיצרה שיתוף פעולה מדהים עם Wallpaper מגזין העיצוב המוביל בתחום העיצוב והאדריכלות. התרומה של פרויקט זה הולכת מעבר לפרסום העסקי של החברה עצמה, ולו השלכה ברמה לאומית של ישראל על מפת העיצוב העולמית.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? חזי בנק הבוס שלי מזה 14 שנה, הוא לימד אותי למצוא בכל תהליך, את הגוונים של האפור על מנת להגיע לתוצאה המושלמת. הסיטואציות המקצועיות משתנות, מפתיעות ולא חוזרות על עצמן, ולכן יש למצוא את הדרכים להשיג את המטרות בזו אחר זו תוך התמודדות שקולה, ומבלי להתפשר על האמת המקצועית.
· עבודה ראשונה? בחברת go in, הייתי בשנות העשרים שלי והמנהל שלי דאז לימד אותי משמעותה של עבודה.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יש הרבה תכונות חשובות: רוגע, תעוזה, שיקול דעת אבל התכונה הכי חשובה הינה חשיבה דינמית, הכוונה להצליח לשלב דברים שלא בהכרח משתייכים לאותו תחום או עולם מושגים וכך להפוך אותה למשהו חדש ושלם. יש לחשוב מהר ויצירתי. זו תוכנה חיונית בזירת השיווק.
· מקור ידע מקצועי שימושי? פייסבוק. מדובר במאגר מידע בלתי נדלה, שחושף בפנינו את הטבע האנושי, כמעט לרוב בהקשר של חוויות חיוביות, שנמדדות ב LIVE בכל רגע על ידי מאות ואלפי משתמשים. חכמת ההמונים מסייעת לאנשי השיווק להבין מהן החוויות אותן אנשים רוצים לצרוך. ואם משכילים ללמוד מהן, אפשר ליצור מוצרים שירותים חוויות שמשרתות את החברה.
· ברשתות החברתיות? פייסבוק, אינסטגרם
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? "פגישות עסקיות מתקיימות אצלי מסביב לשולחן העבודה. אין לי זמן לבתי קפה. רק לחשוב על חצי השעה לנסוע לשם ולחזור, בזבוז של שעה מיום העבודה שלי… וזה נראה לי לא הגיוני."
· מהו ג'וב חלומותיך? החלום- שיווק בתקציב לא מוגבל!!!!!!!
· חופשה חלומית: "חופשה מושלמת בעיני מתקיימת במקום בו טרם הייתי ובתנאי שהשוני בו, מחיי היומיום שלי, הוא הגדול ביותר. יעד שארצה לגלות בקרוב – קובה – הזדמנות לחוות את שנות החמישים, לפני שהסרת האמברגו האמריקאי משנה את פניה של המדינה שקפאה בזמן.