סאפ ישראל יוצאת במהלך ייחודי ודי חריג בנוף שיווק היי טק לעסקים B2B, עם קמפיין דיגיטלי רחב היקף בהפקה מקומית סביב פתרון SAP Hybris Cloud for Customer, פלטפורמת ניהול קשרי הלקוחות בענן של החברה, המיועדת לחברות וארגונים בעידן הדיגיטלי והרב ערוצי.
במסגרת הקמפיין , תחת מסר של פשטות, משיקה החברה שני סרטוני פרסומת באורך כ-2 דקות כל אחד, בהפקה מקומית מקורית עם השחקן המוערך שמיל בן ארי. הסרטונים מעבירים בצורה הומוריסטית וחיננית את ההבדלים בין השיווק וניהול המכירות באופן המסורתי לעומת החדשנות ועושר היכולות שמציעה הפלטפורמה של SAP בעידן הדיגיטלי.
סרטונים אלו הופקו בהובלת צוות השיווק וההפקה הפנימי של SAPישראל בשיתוף חברת ההפקות מרקט מסטר
בנוסף לשני סרטונים אלו, משיקה SAP, בהפקה עצמאית שלה, 4 סרטונים קצרים הממחישים כיצד ניתן להתייעל בעבודה הארגונית בעולמות השירות, מכירות ושיווק, באמצעות פתרון SAP Hybris .
סרטונים אלו צולמו והופקו על ידי אורן אגמי מנהל תחום מדיה ויזואלית ב- SAP ישראל.
הקמפיין ירוץ בפייסבוק, YouTube וזירות דיגיטליות נוספות ומתוכנן להימשך מספר חודשים.
דנה רויטמן, מנהלת התקשורת השיווקית והדיגיטל ב-SAP ישראל, מציינת כי "הבחירה בשמיל בן ארי כפרזנטור מוביל במסגרת הקמפיין מייצרת ערך מוסף ומחברת את הקהל הרלוונטי למסרים, במיוחד כאשר מדובר במוצר טכנולוגי ולא מוחשי. ההפקה המקומית והמקורית גם של סרטוני המוצר היא צעד יוצא דופן בנוף השיווק של החברות הטכנולוגיות הבינלאומיות, מאחר ורובן מרבות להשתמש בסרטונים מחו"ל שאינם בהכרח מותאמים לקהל הישראלי. ההשקעה שלנו בקמפיין נובעת מתוך הבנה כי לקהל הישראלי צריך להגיע בדרכים יותר יצירתיות ומותאמות עבורו. במיוחד כאשר הפתרון רלוונטי לרמות מנהלים שונות בארגונים – מהמנכ"ל, דרך מנהלי השיווק והאסטרטגיה, מנהלי הדיגיטל והטכנולוגיה ועד אנשי השירות בארגון".
נורית אלחדד קורן, מנהלת השיווק של SAP ישראל מסכמת: "חיכינו זמן רב לקמפיין כזה. הקמפיין תואם ברוחו את האנרגיות החדשות של SAP. זו היא רק תחילת הדרך בכל הנוגע לנוכחות של SAP במרחב הדיגיטלי".