חברת Spot.IM גייסה 13 מיליון דולר בסבב השקעה ראשון שהובל על ידי הקרנות Index Ventures, AltaIRומשקיעים נוספים.
מוצרי החברה משמשים אתרים המייצרים תוכן מקורי לשמירת הגולשים שנחשפים לתוכן כדי לא לאבדם משיתופו והצגתו בפייסבוק, יוטיוב, טוויטר ורשתות חברתיות נוספות.
לדברי נדב שובל, מנכ"ל Spot.IM: "שמירת הגולשים באתר נעשית בעזרת שילוב מוצרים חברתיים כמו החלפת מערכת התגובות המיושנת במערכת ליצור שיח בזמן אמת, מערכת התראות המאפשרת לגלות היכן מתנהלות שיחות באתר בכל רגע, זרם חדשות הבנוי מתכני האתר הנצפים ביותר על ידי המשתמשים ועוד. שילוב המוצרים מניב בממוצע עליה של 20% בזמן השהייה באתר, 25% יותר תגובות וחשיפה של פי שלוש יותר דפים."
מוצרי החברה מותקנים ב- 4,600 אתרים פעילים אליהם נרשמות כניסות מ-300 מיליון מחשבים או מוצרי מובייל שונים בכל חודש, המסכמים יחד 3 מיליארד צפיות בדפים. Spot.IM עובדת עם 30% מגופי התקשורת הגדולים בארה״ב, בניהם HuffingtonPost, AOL, Time Inc., NewsCorp, Meredith, RussiaToday. ויותר מ-90% מגופי התקשורת הגדולים בישראל, בניהם וואלה, גלובס, כלכליסט, ספורט5, מעריב, ישראל היום, NRG, מאקו ועוד.
Spot.IM נוסדה בשנת 2012 על ידי נדב שובל וישי גרין כדי לתת מענה לשחיקת הגלישה באתרי תוכן לעומת התחזקות הרשתות החברתיות. בחברה מועסקים 26 עובדים בישראל וארה"ב, ו- 30 עובדים נוספים יגויסו במהלך השנה הקרובה.