· שם החברה: יקבי חברון
· שנת הקמה: תשמ"ג 1983
· מספר עובדים: 35
מרדכי קליין, בן 30, חרדי, בוגר מסגרות לימודיות חרדיות . נשוי ואב ל-5. היקב הוא יקב משפחתי. להוריו 14 ילדים והוא העשירי במספר. סמנכ"ל מכירות יקבי חברון.
· היקף תקציב שיווק: 500,000 ש"ח.
· ספקי שיווק: יחסי ציבור ואסטרטגיה למגזר הכללי – וילדר יחסי ציבור, יחסי ציבור ואסטרטגיה למגזר החרדי והדתי- ביכלר יחסי ציבור, משרד פרסום- אפיקים,עיצוב תעשייתי, מיתוג ועיצוב: פיני מזרחי – מומחה לתקשורת חזותית.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
אחרי 100 שנה של ייצור ושיווק מיץ ענבים מסורתי מסוג תירוש שמיועד לקידוש והבדלה. יקבי חברון ביצעו מהלך מהפכני בתחום ופיתחו מוצר חדש שהוא מהווה בהחלט חדשנות ומהפכנות בתחום מיצי הענבים.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
אני לא יכול לותר על פעילות שיווקית בנקודות מכירה
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
תרחיבו כל הזמן את היכולת שלכם לחשוב ולהכיל סגנונות חשיבה נוספים ושונים, וככל שתרחיבו את המעגלים האלה היכולת שלכם להוביל מהלכים שיווקיים שיכסו קשת צרכנים רחבה יותר- תגדל.
4. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבא שלי – הרב יעקב קליין
· עבודה ראשונה? יקב חברון
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת הבנה והכלה של מחשבות ותובנות שאינך מזדהה איתן באופן אישי.
· מקור ידע מקצועי שימושי? בורא עולם
· ברשתות החברתיות? לא פעיל ברשתות החברתיות.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? מלון רמדה בירושלים
· ג'וב חלומותיך? להיטיב עם העולם.
· חופשה חלומית: הפלגה רגשית למחוזות רוחניים וחיבור לבורא עולם.