אישיווק השבוע: מרדכי קליין, סמנכ"ל מכירות יקבי חברון

· שם החברה: יקבי חברון


· שנת הקמה: תשמ"ג 1983


· מספר עובדים: 35



מרדכי קליין, בן 30, חרדי, בוגר מסגרות לימודיות חרדיות . נשוי ואב ל-5. היקב הוא יקב משפחתי. להוריו 14 ילדים והוא העשירי במספר. סמנכ"ל מכירות יקבי חברון.



· היקף תקציב שיווק: 500,000 ש"ח.



· ספקי שיווק: יחסי ציבור ואסטרטגיה למגזר הכללי – וילדר יחסי ציבור, יחסי ציבור ואסטרטגיה למגזר החרדי והדתי- ביכלר יחסי ציבור, משרד פרסום- אפיקים,עיצוב תעשייתי, מיתוג ועיצוב: פיני מזרחי – מומחה לתקשורת חזותית.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
אחרי 100 שנה של ייצור ושיווק מיץ ענבים מסורתי מסוג תירוש שמיועד לקידוש והבדלה. יקבי חברון ביצעו מהלך מהפכני בתחום ופיתחו מוצר חדש שהוא מהווה בהחלט חדשנות ומהפכנות בתחום מיצי הענבים.




2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
אני לא יכול לותר על פעילות שיווקית בנקודות מכירה



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
תרחיבו כל הזמן את היכולת שלכם לחשוב ולהכיל סגנונות חשיבה נוספים ושונים, וככל שתרחיבו את המעגלים האלה היכולת שלכם להוביל מהלכים שיווקיים שיכסו קשת צרכנים רחבה יותר- תגדל.



4. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבא שלי – הרב יעקב קליין


· עבודה ראשונה? יקב חברון


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת הבנה והכלה של מחשבות ותובנות שאינך מזדהה איתן באופן אישי.


· מקור ידע מקצועי שימושי? בורא עולם


· ברשתות החברתיות? לא פעיל ברשתות החברתיות.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? מלון רמדה בירושלים


· ג'וב חלומותיך? להיטיב עם העולם.


· חופשה חלומית: הפלגה רגשית למחוזות רוחניים וחיבור לבורא עולם.




אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח