אושרי כהן מביים את שלומי קוריאט, שי מיקה זוכת האח הגדול וכוכבת האינסטגרם נסטיה ליסנסקי לפרסומת חדשה בה הם חולקים עם הצופים חוויות אישיות מהשגרה שהם מנהלים בתל אביב בעזרת קורקינט ממונע.
הקמפיין הופק עבור רשת Inokim יצרנית ומשווקת קורקינטים ממונעים, הוא ממוקד לקהל התל אביבי, אנשי הייטק ולאלו המבקרים בעיר כדרך קבע מאחר וחסימת צירי התנועה לטובת עבודות הרכבת הקלה הזניקו את מגמת השימוש בכלים בעיר.
שלומי קוריאט מספר בקמפיין שהוא מתגורר מחוץ לתל אביב ולמרות שהוא מתחיל את יומו בנסיעה לעיר ברכב פרטי הוא מוותר על הפקקים וחיפוש אחר חניה על ידי השארת הרכב בפתח העיר והתנהלות עם קורקינט שמתקפל בקלות לתא המטען. שי מיקה זוכת האחר הגדול מספרת על משקל הקורקינט שמאפשר גם לנשים לנשוא את הכלי, על אקססוריז משלימים כמו מנעול ותיק נשיאה שמקלים על ההתנהלות וצבעוניות הכלי. נסטיה ליסנסקי, מעצבת האופנה וכוכבת אינסטגרם עם 54 אלף עוקבים, משתפת את הצופים בהתאמת הקורקינט לצרכי היום העמוס בתל אביב עם ריבוי פגישות והשקות. לדבריה אפילו עם אופניים צריך לחפש חניה לפעמים כדי שהעירייה לא תפנה אותם.
לדברי כפיר בן שושן מנכ"ל אינוקים: "אושרי כהן משקף בקמפיין את התפתחות אורח החיים התל אביבי בעזרת כלי התחבורה, אנו בטוחים שגם לאחר פתיחת צירי התחבורה בעיר הקורקינטים ישמשו כתחבורה משלימה בעידן הרכבת הקלה להמשך נסיעה מתחנת הרכבת ליעד הסופי."