אישיווק השבוע: יעל סויסה, פתרונות שיווק לאדריכלות

· שם החברה: יעל סויסה, ספקית פתרונות שיווק לחברות עיצוב


· שנת הקמה: 2014



בת 43, נשואה ואמא ל- 4. החלה ניסיון של יותר מעשור בתחום השיווק כמנהלת פרסום בקבוצת כפר השעשועים . לאחר מכן עבדה במשך 6 שנים בחברת ויה ארקדיה ולפני שנתיים הקימה עסק עצמאי לליווי שיווקי וניהול קשרי אדריכלים עבור חברות מתחום עיצוב הבית. עובדת עם חברת כוכב אלומיניום



· ספקי שיווק: משרד המיתוג ברנדלנד-עיצובים שעושה עבודת ופרסום נפלאה ומדויקת תוך ראיה רחבה ומעמיקה של הלקוח, ואת משרד היח"צ גלאי תקשורת איתם אני עובדת כבר שנים, משרד שחושב מחוץ לקופסא ומלווה מהלכים שיווקיים גדולים כקטנים.




1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


כוכב אלומיניום עלו בקמפיין פרסום ששם בפרונט את האדריכלים והמעצבים שעובדים איתו בסדרת מודעות בפרינט, בדיגיטל ובשילוט. המודעה מציגה פרויקט שנעשה על ידי האדריכל עם מוצרי החברה לצד תמונה שלו והמלצה שלו על החברה. כך אנו נותנים במה גם למוצרי החברה וגם פרסום וחשיפה נרחבים לאדריכל/מעצב. מאז שעלינו עם הקמפיין אני מקבלת פניות על בסיס יומי מאדריכלים ומעצבים שרוצים לקחת בו חלק.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?


בתחום של ניהול קשרי אדריכלים הקשר האישי מול קהל האדריכלים והמעצבים הוא קריטי ליצירת קשרים עסקיים לטובת החברה. הקשר הזה מתחיל במתן שירות הכי בסיסי ועד לחשיבה יצירתית על דרכים חדשות למשוך את תשומת ליבו של המעצב מבין שחקנים רבים שפועלים בשוק התחרותי והמצומצם הזה במטרה לרקום איתו יחסי עבודה.


בתחום השיווק והפרסום הפעילות בפייסבוק היא כיום אחת מפלטפורמות המכירה החשובות ביותר. הפייסבוק הוכיח את עצמו כפלטפורמת BTC מובילה והכרחית לכל מותג, ואנחנו רואים את התוצאות בשטח. לפעמים אנשים מגיעים מהצפון למרכז בעקבות קמפיין פייסבוק מוצלח ועסקאות נסגרות ללא מגבלת מרחק.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק


חשוב להתחיל מלמטה, להכיר את כל המדיות ולצבור ניסיון רחב, במיוחד היום כשהדיגיטל מביא אתו חידושים על בסיס קבוע. וחשוב לא פחות לסמוך על האינטואיציה שלך ולהקשיב לה.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך


אני רוצה לפרגן לאבן קיסר שעושה פעילות שיווקית נפלאה לאורך שנים תוך חשיבה חדשנית ויצירתית אל מול כל קהלי היעד שלהם: המשווקים, האדריכלים והמעצבים, ולקוח קצה, וגם כמובן ברמה הבינלאומית.



5. השאלון האישי


· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? אבי כץ הבעלים של קופיקס כיום היה הראשון שנתן לי הזדמנות בעולם השיווק אחרי שסיימתי את התואר. התחלתי אצלו כמנהלת פרסום של קבוצת כפר השעשועים ולמרות שהגעתי ללא ניסיון הוא נתן לי את הקרדיט וכמו שאומרים "עשיתי אצלו בית ספר" וניתנה לי ההזדמנות לעסוק בשיווק על כל גווניו. הוא איש שיווק מבריק ביותר ולמדתי ממנו המון.


אני חייבת לציין גם את מיכל נוף מנהלת השיווק של ויה ארקדיה, איתה עבדתי במשך 6 שנים. מיכל היא אלופה בתחומה, למדתי ממנה את כל תחום קשרי האדריכלים ואילולא עבודתנו המשותפת סביר להניח שהעסק שלי לא היה עובד כיום.


· עבודה ראשונה? טלרית בבנק איגוד.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? חשיבה יצירתית, סקרנות ותעוזה תוך התעדכנות מתמידה בתחום שמתחדש כל הזמן.


· מקור ידע מקצועי שימושי? בפייסבוק אני חברה במספר קבוצות שהן עבורי מקור ידע חשוב, ביניהן "מנהלי שיווק מצייצים" ו"מקצועני פרסום בפייסבוק".


· ברשתות החברתיות? פייסבוק ואינסטגרם.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: בעיקר קפה הדס בדן דיזיין סנטר אבל זה משתנה בהתאם לצורך.


· מהו ג'וב חלומותיך? אף פעם לא סימנתי מטרות ואם היו אומרים לי לפני 3 שנים שיהיה לי עסק משלי לא הייתי מאמינה. אז אני נותנת לדרך ולחיים את הקרדיט להמשיך להפתיע אותי.


· חופשה חלומית: הייתי רוצה לקחת שנה חופש ולטייל באיטליה לאורכה ולרוחבה. ארץ של עיצוב, נופים, שיק, תרבות והיסטוריה.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח