Mattel, חברת הצעצועים הגדולה בעולם, בחרה בחברת StartApp הישראלית כדי שתפתח ותעצב את הנוכחות הדיגיטלית של מותגיה האייקוניים, הכוללים בין היתר את ברבי, סמי הכבאי, תומס הקטר ורבים אחרים. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה הרב-שנתי, תובילStartApp את כל הנוכחות של מותגי Mattel בזירה הדיגיטלית, לרבות פיתוח אפליקציות, אווטרים, אמוג'ים ועוד.
"אנחנו נרגשים במיוחד מהקשר עם Mattel ומההזדמנות לעזור להם להעביר את המותגים האיקוניים שלה לעולם הדיגיטלי של היום", אמר גיל דודקיביץ' המנכ"ל והשותף המייסד של StartApp. "אנו נמנף את הניסיון הרחב שלנו בזירת המובייל והדיגיטל כדי להעצים את יכולתה של Mattel להביא את מותגיה לדור חדש ומחובר של משתמשים".
כחלק מהשקת ה-iOS10 של אפל, חשפה StartApp 2 אפליקציות ל- iMessage לסטיקרים ותוכן , כחלק משיתוף הפעולה שלה עם Mattel, כך שהחל מהיום אפשר להוריד את האפליקציות של ברבי ו- Hot Wheelsלאייפון ולאייפד.
StartApp מפתחת פלטפורמות דיגיטליות לשיווק אפליקציות מובייל והטכנולוגיה שלה מאפשרת לחברות הפעילות בזירת המובייל לייעל את פרישתן בקרב המשתמשים וליישם אסטרטגיות שיווק באמצעות כלים חדשניים ויכולות ניתוח ועיבוד נתונים עמוקות.
בחמש שנות פעילותה טיפחה StartApp שיתופי פעולה והסכמים עם האפליקציות המובילות בעולם דוגמת משחקי Candy Crush של חברת King, רשת האינטרנט הסינית Baidu, יאהו ואחרים. רכיבי הטכנולוגיה שלה פעילים כיום בכ-280 אלף אפליקציות ובאפשרותה לנתח את מאפייני השימוש של כמיליארד וחצי משתמשים ברחבי העולם. החברה הוקמה בשנת 2010 על ידי דודקביץ' ורן אבידן. היא גייסה עד כה כ-5.5 מיליון דולר מהקרנות אסנט וסידר ומעסיקה כ-150 עובדים במרכז הפיתוח שלה בנתניה ובמשרדים בארה"ב, סין, אירופה ודרום אמריקה.
Mattel היא חברת הצעצועים הגדולה בעולם שנוסדה בשנת 1945 ומייצרת משחקים למגוון רחב של גילים. בין מותגיה המוכרים נכללים ברבי, Hot Wheels, מאצ'בוקס, פישר פרייס, WWE ועוד, והיא מקיימת שיתופי פעולה עם חברות בידור וטכנולוגיה דוגמת דיסני-פיקסר. החברה מעסיקה כ-31 אלף עובדים, פעילה ב-40 מדינות וטריטוריות ומוכרת מוצרים ביותר מ-150 מדינות בעולם.