רשת "רב-קט פיפו" משקיעה 10 מיליון שקלים בהקמתם של 4 מרכזי קניות לתינוקות ולמוצרי לידה

רשת "רב-קט פיפו" מקבוצת "כפר השעשועים" משקיעה 10 מיליון שקלים בהקמתם של 4 מרכזי קניות לתינוקות ולמוצרי לידה.



מרכזי הקניות הייחודיים, שייבנו תחת קונספט שיווקי שונה יכללו, בין היתר, גם משחקיות ובתי-קפה ויחלשו על שטחי ענק.



מתחם חלוצי מבין הארבעה בונה הרשת בימים אלו בבאר-שבע על גבי שטח של 1800 מטרים.


מתחמים נוספים תקים הרשת בנתניה בירושלים ובאזור השרון.



רשת "רב-קט פיפו", המונה 23 סניפים בפרישה ארצית, הוקמה בתחילת 2004, לאחר שהושלם תהליך מיזוג בין שתי הרשתות: "רב-קט" ו"פיפו בייביז".



איחוד הכוחות בין שתי הרשתות, אפשר מתן מחירים אטרקטיביים ביותר לצרכן הסופי ומיצב את "רב-קט פיפו" בראש טבלת מכירות מוצרי הבטיחות וחדרי הילדים עם נתח של 20 אחוזים משוק חבילות הלידה, המוערך בכ-400 מיליון ש"ח.



רשת "רב-קט פיפו", היא כיום הרשת השנייה בגודלה בארץ והיא מהווה מתחרה אמיתית יחידה מול "שילב", לאחר שהשקיעה במרוצת 2005 כ – 12 מיליון שקלים. היקף הפעילות הכספית של הרשת מסתכם ב-80 מיליון שקלים מדי שנה.



בשנתיים האחרונות מדווחת התאוששות משמעותית של כ -20 אחוזים בענף מוצרי התינוקות, שסבל עד לשנת 2004 ממיתון, שנמשך מספר שנים.



ממנהל השיווק של "רב-קט פיפו" – עידן רוזן נמסר, כי בבניית מתחמי הענק מגשימה הרשת את חזונה השיווקי למתן מענה מקיף וכולל לקהל לקוחותיה." מצאנו שבהתאם להלך הרוח הצרכני ההולך ורווח בארץ, חשוב לקהל לקוחותינו לשלב בין חווית הקניה לחווית בילוי משפחתית. הורים, שמגיעים לבחור לילדיהם חבילת לידה או חדר ילדים לילדיהם, לוקחים בחשבון שמדובר במוצרים, שישרתו אותם זמן רב ואולי אף יעברו מילד אחד לאחיו ומשקיעים זמן רב בהתלבטות והחלטה – כשהזמן הזה טבול בתחושה של בילוי משפחתי משותף – במשחקייה לילדים, שלא מקשים על ההורה המחליט לקחת את הזמן ובבית-קפה, שנותן מענה להורה המלווה, נותר הלקוח עם זיכרון נעים, שממריץ אותו לשוב דווקא אלינו".


אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים