ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בגיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG, לאיש השיווק של חודש ספטמבר 2016 בזכות המהלך של 'מורה הנהיגה אפי' וקידום שינוי תרבות הנהיגה בישראל בעזרת תמריץ כספי אפקטיבי. החברה, שבחרה באסטרטגיה חברתית מלווה בקמפיין הומוריסטי בהובלת מריאנו אידלמן, זכתה לגידול בשיעור דו ספרתי בכמות הפניות וחיבור המותג לעולם תוכן של נהיגה טובה ובטוחה.
תקשור ביטוחי הרכב התאפיין בשנים האחרונות בהשקעה גדולה במדיה והתמקד במסרים מוצריים והצעות מחיר אטרקטיביות, המתחלפות תקופתית בהתאם להצעות המתחרים. בחברה הבינו שכמותג מוביל עליהם לספר סיפור ולהביא ערך שיבדל אותה מהמתחרים. לפני כשנה השיקה AIG מהלך עם מסר חדשני וחברתי, בו ביקשה להשפיע על תרבות הנהיגה בישראל. החברה התמקדה בהצעת תמריצים כספיים לנהגים מעבר להעברת מסרים תדמיתיים בלבד.
בכדי לייצר הזדהות ובולטות, חלק גדול מהקמפיין נותב ליצירת תוכן באסטרטגיית מדיה המותאמת למאפייני צריכת המדיה של קהל היעד. מטרת המהלך הייתה להפוך למותג המוביל במדדים החברתיים – קידום תרבות נהיגה חיובית, תגמול נהגים טובים וביטוח בהתאמה אישית, לצד מטרות עסקיות כמו הגדלת כמות הפניות לחברה והטמעת מערכת SAFE DRIVE המשפרת את התנהגות הנהיגה. החברה אכן זכתה לעלייה של 22% בפניות לחברה בהשוואה לשנה הקודמת, לצד מכירה של כ-40% מהפוליסות עם המערכת החדשנית. מהלך התוכן זכה למיליוני צפיות אורגניות, לצד אלפי שיתופים ותגובות ויצירת שיח סביב המהלך.
שיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך השיווקי של AIG של יצירת מסר חברתי ליצירת תרבות נהיגה טובה, כהצלחה. החברה זכתה להצלחה גם במישור התדמיתי וגם במישור העסקי עם עלייה ניכרת בפניות ובמכירות".