במסגרת הקמת האתר החדש הושם דגש מיוחד על יצירת ממשק פשוט וידידותי למשתמש, כאשר בהיבט הוויז'ואלי נעשה שימוש באלמנטים המשקפים את תפיסת מותג "פתאל" לאורך השנים ומשדרים אסתטיקה, איכות, חדשנות ודיוק, תוך שמירה על אופיו השמרני. כמו כן, האתר מונגש כעת בשפות שונות, בכדי להנגישו לפסיפס הלקוחות של הרשת. מטרת האתר החדש שפיתוחו נמשך קרוב לשנה, הינה להוות פלטפורמה אידיאלית עבור הלקוחות בהזמנת חופשות בבתי מלון של הרשת, לאור הצמיחה הגבוהה בהזמנת חופשות באמצעות הזירה הדיגיטלית והאינטרנט, והתחרות הגוברת בענף. האתר החדש יאפשר כעת ללקוחות לקבל מידע מקיף אודות מגוון בתי המלון של הרשת הפרוסים בארץ ובעולם, נתונים על דילים בחגים, דילים ברגע האחרון, חופשות משפחתיות או רומנטיות ועוד, בהתאם לדרישות ובהקלקות בודדות. חברי מועדון פתאל ייהנו מהנחה קבועה ע"ס 5% בכל הזמנה שתיעשה באמצעות האתר. בתוך כך, הרשת מתחייבת למחירים הוגנים במיוחד גם ללקוחות מזדמנים שיבצעו את ההזמנה באמצעות אתר האינטרנט, ובכך להוות אלטרנטיבה תחרותית לאתרי התיירות והמלונאות ברשת. דניאל חן, מנכ"ל-מייסד 'סטודיו דניאל חן'
מרשת פתאל נמסר: "הליכי דיגיטציה אינם פוסחים על עולם התיירות ועל כן, אנו מתבקשים להיות עם האצבע על הדופק בדבר כל שנוי והתחדשות, ולהוביל חווית נופש ייחודית ורלוונטית לאורחינו עוד מנקודת המפגש הראשונית באתר הרשת. אנו סמוכים, כי האתר החדש יעשיר את חווית המשתמש ויאפשר הזמנת חופשה ביתר נוחות וקלות."