אישיווק השבוע: יוראי אבני, דקור

· שם החברה: חברת דקור


· שנת הקמה: 1972.


· מספר עובדים: 170 עובדים



יוראי אבני בן 57, נשוי לרויטל, ואב ל- 3 בנות (27 תואר, 22 שונית, 19 אגם וכלבה בשם שוקו). בתפקידו הנוכחי מזה 17 שנה בדקור, ומעיד שהיא המשפחה השנייה עבורו ולעתים אף משפחתו הראשונה. אספן של רהיטים וחפצים שהושלכו והפיכתם למוצרים שמישים מעניינים – ממחזר פסולת. בנוסף חובב בישול, אחראי על הבישולים בבית וכפועל יוצא מכך אוהב לארח. 4 פעמים בשבוע הולך לחדר כושר ב- 6 בבוקר- מקום שממלא אותו באנרגיות טובות המשרות על הסביבה.



· היקף תקציב שיווק: ההשקעה הגדולה היא באיכות המוצר וכתוצאה מכך גם מחיר הוגן ללקוח.



· ספקי שיווק: וויב דיגיטל שאחראים על הפעילות הדיגיטלית, משרד הפרסום והמיתוג שוטרס ומשרד יחצ "יפעת יחסי ציבור". כולנו ביחד וכל אחד לחוד יוזמים, מעלים רעיונות, סיעור מוחות ועוד. על מנת לחדש, לרענן, להתרחב ובסופו של דבר לתת את המענה האיכותי ביותר לקהל פרטי ומקצועי כאחד – אדריכלים ומעצבים.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


לאחר המעבר של דקור למפעל החדשני בקרית גת שמתהדר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בארץ, המהלך המתבקש של החברה הוא לחדד את הפן הטכנולוגי העוצמתי והתוצאות הגבוהות והמדויקות אליהן אנו מגיעים, זאת תחת הסלוגן


.. DECOR THE ART OF TECHNOLOGY



בדרך זו אנו יוצרים בידול, וממחישים לקהל לקוחותינו את היכולות של החברה. זאת, כמובן תוך רמת שירות גבוהה ביותר , שימוש בחומרים בלעדיים ועיצובים יוצאי דופן.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?


אני חושב שדווקא השילוב של הפעילויות השונות יוצר שלם שהרבה יותר גדול מסך כל אחד מחלקיו. הנוכחות של דקור במדיות התקשורתיות השונות, כמו גם פעילויות שאנו עושים מתחת לפני השטח, השתתפות בכנסים מקצועיים, פעילות מצומצמת עם קהל היעד – כל אלו ביחד ולחוד חשובים מאוד.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?


ראשית אמליץ לו להאמין במוצר. אם הוא לא מאמין אז מראש חבל על המאמץ. בתחילת דרכו שיתמקד בהכרת המוצר, להבין מהם יתרונותיו, מיהם הלקוחות , חתך אוכלוסייה. לבנות אסטרטגיה שיווקית שקשורה קשר הדוק לכל המהלכים של החברה ולא רק המהלכים השיווקים- כל אלו יובילו להצלחה אישית וקבוצתית.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


הרשים אותי המהלך השיווקי של שברולט תחת הסלוגן " כל 7 שניות נמכר שברולט בעולם". קמפיין מדויק שמעביר מסר איכותי עם הנעה לפעולה לקהל הרלוונטי של מותג הרכב. ללא שימוש בפן מכירתי מובהק.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אלברט איינשטיין – עם דגש למשפטים "החזקים" שמבחינתי הם אבן דרך וחותם משמעותי ביצירה שלי.: להלן ציטוטים


" המקור היחיד לידע הוא ניסיון". "לא נוכל לפתור בעיות באמצעות אותה צורת חשיבה שהשתמשנו כשיצרנו אותם". "רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק – מגלה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע".


3 משפטי מפתח שמובילים אותי וכתוצאה גם את הצוות שמקיף אותי.



· עבודה ראשונה? עיצוב אופנה


· תכונה חשובה למנהל שיווק? להאמין במוצר, להתמיד, להיות עקבי וישר. כשרון בלהוביל עובדים למהלכים והצלחה בשיווק.


· מקור ידע מקצועי שימושי ? הספר "מצוינות אישית וארגונית" מאת ד"ר צבי ברק, גישה יישומית למימוש הפוטנציאל בשאיפה המתמדת למצוינות.


· ברשתות החברתיות? להתאים במדויק את הרשת החברתית למוצר. לא כל מקום או בכל מחיר – רלוונטי לדחוף את כל סוגי המוצרים/שירותים.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? PIECE OF CAKE בית קפה בלבונטין בתל אביב. מקום שאפשר גם ליהנות מהאווירה, שרות מעולה, זמין ונוח לפגישות במרכז תל אביב.


· מהו ג'וב חלומותיך? יזמות


· חופשה חלומית: זנזיבר, כי אני אוהב ומתחבר לטבע, למרחבים, לים ולנוף. בורח כשיכול מהרעש האורבאני. אגב, באחרונה חזרתי מחופשה משפחתית בקובה ומקסיקו, טעמתי את הטבע והתרבות המקומית.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח