שם החברה: מילניום מרקטינג – יבואנית ארקוסטיל
שנת הקמה: 2000
מספר עובדים: 90
אילן עזרא, נשוי ואב ל- 3, גר בישוב הקהילתי "עדי" בעמק יזרעאל. חי את עולם המכירות והשיווק למעלה מ- 30 שנה. מאמין בדרך של עבודת מחקר, חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסא ושואף תמיד לשלמות על מנת להמשיך להיות מותג כלי המטבח המוביל בישראל.
היקף תקציב שיווק: 5 מיליון ש"ח
משרד פרסום: קייטים, יח"צ: שלמור
1. מהו המהלך השיווקי המוביל של החברה בשנה האחרונה?
השקת סדרת כלי בישול וסכינים עם השף מאיר אדוני, שעל פיתוחה עמלנו מספר שנים על מנת להגיע לסדרת כלי בישול וסכינים ברמה הגבוהה ביותר, העשויה ממיטב חומרי הגלם שיביאו את הבשלנים לחוויית בישול מושלמת.
בחרנו בשיתוף פעולה עם מאיר אדוני מתוך היכרות ארוכת שנים איתו כלקוח שלנו למסעדותיו, ואמונה שהערכים והתפיסה הקולינרית שלו עולים בקנה אחד עם ערכי המותג.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פרסום בתוכניות קולינריה בטלוויזיה. זהו מהלך המעצים את חשיפת המותג בקרב חובבי הקולינריה- ה"פודיז" בפרט ולקהל הרחב בכלל. בנוסף המהלך מדגיש את האיכויות הגבוהות של המוצרים ואת החיבור של הסלוגן "הבחירה של השפים אצלך המטבח" עם קהל המשתמשים הביתי. באמצעות מדיה זו ניתן להדגים ולהראות את האיכויות הגבוהות של המוצרים תוך כדי בישול בכלים במהלך התוכניות.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
בעת בניית תכנית שיווקית למותג יש לבחור בקפידה את פלטפורמות השיווק והפרסום הנכונות והמתאימות כדי להגיע לקהל היעד המבוקש תוך שמירה על ערכי המותג.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
תהליך השיווק שהרשים אותי הוא של חברת "נספרסו", אשר התחילה כמותג לא מוכר בשוויץ ותוך מספר שנים מיתגה את עצמה כמותג בינלאומי יוקרתי שכל אדם מכיר. על ידי בחירת פרזנטורים מתאימים ותוך שמירה על שפה פרסומית אחידה לאורך הדרך, הצליחה "נספרסו" ליצור תפיסת קפה חדשה ולהנגיש אותה לכל בית ולכל טעם.
השאלון האישי:
עבודה ראשונה: איש מכירות בתחום כלי בית- מוצרי צריכה.
תכונה חשובה למנהל שיווק: חשיבה מחוץ לקופסא.
מקור ידע: האינטרנט מציג חדשנויות שיווקיות מכל רחבי העולם.
ברשתות: פייסבוק
בית קפה/ מסעדה לפגישות: מסעדת לומינה/ בלו סקיי במלון קרלטון.
ג'וב חלומותיך: אשמח להמשיך בתפקידי הנוכחי ולשווק את המותג לשווקים בינלאומיים נוספים.
חופשת חלומות: טיול ללפלנד- שם אוכל לראות את הזוהר הצפוני ומסע קולינרי במדינות ובתרבויות שונות ברחבי העולם.