דיזל השלימו קמפיין #50 חוקים עם מובילי אינסטגרם

במהלך ספטמבר הושקה התערוכה המסקרנת #forsuccessfulliving – 50 חוקים לחיים מצליחים. שיתוף הפעולה בין דיזל לצלם האופנה טרי ריצ'רדסון מציג 50 צילומים שמבטאים בדרך יצירתית את הפילוסופיה של דיזל – 50 חוקים לחיים מלאים, הדרך להישאר נאמן לעצמך ולא לשכוח לעשות דברים בצורה שונה ויוצאת דופן. הקמפיין זכה לתהודה עצומה בעולם: בין אם בתערוכת צילומים נודדת בבירות אופנה שונות (מילאנו, טוקיו, שנגחאי ועוד), חלונות ראווה של הצילומים האגדיים ברשתות אופנה (כמוrinascente האיטלקית) ואירועים שונים שחוגגים את שיתוף הפעולה הנ"ל ברחבי העולם.


בישראל, החליטה הנהלת דיזל המקומית לתת פרשנות מיוחדת לפרויקט: גיוס מספר גדול של מובילי דעת קהל ואושיות דיגיטליות, שנתבקשו כל אחד מהם לבחור חוק אחד (מתוך ה-50) שמדבר אליהם ומהווה את המשמעות שלהם לחיים מוצלחים יותר, ולצלם את הפרשנות האישית שלהם לאותו החוק בהתייחס למשמעות המשפט. התוצאה הייתה רחבת היקף ומאוד מוצלחת. במטה דיזל העולמית אהבו את הגישה והפרשנות של הנציגות הישראלית ובחרו לשתף בעמוד הרשמי שלהם פרשנויות ישראליות לתערוכת הצילומים.


בין המשתתפים בפרויקט: יעל גולדמן ואורי פפר, דנה גרוצקי, לירון וויצמן, גל אמיתי, שביט ויזל, יערב בינבנישתי, סתיו סטרשקו נטלי דדון ועוד רבים. מספר העוקבים של כלל המובילים שהשתתפו בפרויקט עומד על 1,530,844 עוקבים. התוצאות המוצלחות והתוכן הייחודי שנותן ערך מוסף וללא ספק תרם לפעילות 360 מעלות של הקמפיין. במהלך חג הסוכות, הוצבה בקניון רמת אביב תערוכת הצילומים של הצילומים של ריצ'רדסון, ובמקביל השיקה החברה בישראל תחרות צילום נושאת פרסים במתחם, בה התבקש הקהל הרחב לצלם את פרשנותו לאחד החוקים או לחלופין להמציא את החוק ה-50 שלו לחיים מוצלחים יותר.


מנהלת הפרויקט בישראל- מנהלת התקשורת השיווקית של דיזל קרן גבאי מרציפרו


משרד יח"צ – שלמור תקשורת


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח