גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמר היום: "אנו שבעי רצון מהתוצאות שמציגה קסטרו ברבעון השלישי ובתשעת החודשים הראשונים של שנת 2016. קסטרו רושמת שיפור ניכר בכל הפרמטרים למרות שחגי תשרי חלו ברבעון הרביעי השנה ואילו בשנה שעברה ברבעון השלישי של השנה . חלק מהגידול במכירות נובע מגידול של כ- 3.7% במכירות החנויות הזהות ברבעון השלישי השנה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסות לתקופה של 9 חודשים שהסתיימה ביום 30 בספטמבר 2016 הסתכמו בכ- 734.4 מיליון ₪, לעומת כ- 668.0 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד (גידול של כ- 9.94%). הגידול נובע בעיקרו מפתיחת חנויות חדשות ומהגדלת שטחי מסחר בחנויות קיימות.
ההכנסות לתקופה של 3 חודשים שהסתיימה ביום 30 בספטמבר 2016 הסתכמו בכ- 253.0 מיליון ₪, לעומת כ- 233.5 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד (גידול של כ- 8.37%).
תוצאות הרבעון הושפעו מעיתוי חגי תשרי, אשר חלו השנה ברבעון הרביעי ואילו בשנה שעברה חלו ברובם במהלך הרבעון השלישי (כך שבתקופה המקבילה אשתקד, מרבית הקניות בתקופת החגים בוצעו ברבעון השלישי ואילו השנה, חלקן בוצעו ברבעון הרביעי). למרות זאת, רשמה החברה גידול של כ- 3.7% במכירות החנויות הזהות ברבעון השלישי השנה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
לאור האמור, הרווח מפעולות רגילות לתקופה של 9 חודשים שהסתיימה ביום 30 בספטמבר 2016 הסתכם בכ- 35.1 מיליון ₪ לעומת כ- 27.7 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד (גידול של כ- 0.63% ביחס למחזור המכירות).
הרווח מפעולות רגילות לתקופה של 3 חודשים שהסתיימה ביום 30 בספטמבר 2016 הסתכם בכ- 9.1 מיליון ₪ לעומת כ- 6.6 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד (גידול של כ- 0.75% ביחס למחזור המכירות).