בעוד שרשתות ישראליות רבות, מחזיקות באסטרטגיה של שווק באמצעות אתרי הבית שלהן, רשתות ומותגים רבים בעולם הבינו את היתרון שבחנות מותג רשמית ב-eBay.
אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל: "הפלטורמה של eBay היא המקום הטבעי למוכרים ישראלים קטנים ובינוניים וכמו גם לרשתות קמעונאיות ישראליות גדולות, המעוניינות לפנות לקהל רחב ככל האפשר בארץ ובחו"ל, וליהנות מממשק קל ונוח. לצד קמעונאיות ישראליות שפונות לקהל בחו"ל באמצעות eBay, ביניהן מיכל נגרין, שורש, חברת הקוסמטיקה אהבה ואחרים, למעשה עד היום לא הוקמה חנות eBay שניתן את מרבית מוצריה לחפש בשפה העברית ושפונה מבצעים ייחודיים המותאמים ללקוח הישראלי".
גולדברג ציין כי בשנת 2015 קנה הצרכן הישראלי משקפיים מסוגים שונים ב- eBay בהיקף של מאות אלפי דולרים ומחיר ממוצע של כ-100 דולר לזוג משקפיים
לדברי מאיר רסין, מנכ"ל רשת אופטיקנה: "הבנו שישנו פלח שוק של צרכנים ישראליים שמעדיפים לקנות ב- eBay מטעמי נוחות, אמון ומגוון. לצד זה, השקת חנות אופטיקנה הרשמית ב- eBay, בשיתוף סוכנות האיקומרס Go Global, הינו המשך לאסטרטגיית האונליין של אופטיקנה: "אופטיקנה בכל מקום" (Omnichannel). החנות הגדולה ביותר של אופטיקנה תהיה למעשה ב– eBayותהיה ערוץ משלים למלאי הסניפים וכן ערוץ משלים גאוגרפית. כהשוואה – אם חנות סטנדרטית מציגה כאלף מסגרות שמש וראייה, ב- eBay נציג פי 3 מכך. נציג קולקצייה בלעדית, במחירים תחרותיים – מגוון רחב של דגמים שלא ניתן למצוא בסניפי אופטיקנה או בישראל בכלל, כולל דגמים ממותגים ייחודיים. למעשה אופטיקנה מציבה כאן סטנדרט קניה חדש ללקוח הישראלי בתחום האופטיקה – משלוח אקספרס חינם עד הדלת, החזרות חינם עד 30 יום".