עומר מילויצקי, סמנכ"ל דיגיטל של מיטב דש, מפנה בפייסבוק שלו את תשומת הלב לקמפיין מבריק של סנאפ צ'אט:
"אני חושב שעוד ילמדו בפקולטות לשיווק על מהלך השקת ה"ספקטיקלס" (המשקפיים) של סנאפ (לשעבר סנאפצ'ט).בשבוע שעבר ההשקה זכתה לחשיפה נרחבת הודות לשימוש במכונות אוטומטיות שמוקמו בהתראה קצרה ברחבי ארה"ב ודרכן ניתן לרכוש את המוצר, המיקומים פורסמו בלעדית באתר החברה וממש כמו משחק "גלה את המטמון" אנשים מיהרו ליעד הבא כדי להיכנס לתור הארוך, רבים חזרו ללא המשקפיים עצמם… אחד האתרים בהם מוקמה מכונה כזו הוא לא אחר מאשר הגראנד קניון! אנשים השקיעו ונסעו שעות ארוכות כדי להגיע למדבר בתקווה לרכוש זוג…
והנה סנאפ הקימה חנות פופאפ במקום מעניין לא פחות – השדרה החמישית בניו-יורק, ממש ממול לחנות הדגל של לא אחרת מאשר- אפל…(רק על האנלוגיה הזו אפשר לכתוב לא מעט…). התורים סביב החנות הזכירו לתושבים את ההשקות של האייפון, ומי שזכה להיכנס לחנות גילה "רק" מכונה אחת בודדת למכירת המשקפיים. מהלך חכם בדיוק לפי ההנפקה…