נחשפת: הגבר שלך לא זכר

בשבוע האחרון משאיות ואוטובוסים כוסו בוורוד, אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות הוצפו בטיזרים עם הכיתוב "הגבר שלך לא זכר?" וביום ראשון יעלה קמפיין טלוויזיה רחב היקף שיחשוף כי מבנה – רשת מתחמי הקניות – עומדת מאחורי המהלך.



מבנה – רשת מתחמי הקניות יוצאת באסטרטגיה ושפה תקשורתית חדשה בהשקעה של למעלה מ-2 מיליון ₪ שתכלול בשלב הראשון


טלוויזיה, דיגיטל וקד"מ. במהלך שנת 2017 יתווספו למהלך סגמנטים נוספים ופניות לקהלים שונים, לצד פעילויות תוכן שילוו את המסר המוביל שנבחר: "פשוווווט פשוט, פשוט". הראייה השיווקית של 'מבנה' מחליטה להגדיר מחדש את "חוקי המשחק" ולמעשה להמציא חוקי מסחר חדשים למתחמי קניות בבידול מהקניונים ומתחמי הפוואר סנטר הנהוגים בישראל.



אורי אבל, סמנכ"ל שיווק ומנהל תחום מרכזים מסחריים ב'מבנה': "בבואנו לקבוע אסטרטגיה שיווקית חדשה, הבנו שהמשחק השיווקי והבידול יגיע על ידי כתיבת החוקים מחדש. מבנה היא קבוצת מתחמי קניות ולא קבוצת קניונים. הלקוחות הישראלים מחפשים פרקטיות, נגישות למקום מגוריהם וחוויה פשוטה ולא מתחכמת, ללא מבצעים תלויי תקופה או התניות לרכישה מראש. בלי כרטיסי מועדון או הרשמה למאגר כתובות מייל. לפיכך, החלטנו לצאת במהלך אסטרטגי כולל ולאמץ שפה תקשורתית חדשה המבליטה את המסר ה"פשווווווט, פשוט, פשוט" בכדי להביא לקדמת הבמה את העובדה ש'מבנה' מציעה מתחמי קניות נגישים, במיקומים מצוינים בכל רחבי הארץ שניתן להגיע אליהם בקלות ועם שפע חניה המוצעת בחינם ללקוחות המתחמים. בנוסף, 'מבנה' מציעה בכל מתחמי הקניות ברחבי הארץ מגוון אפשרויות לקנייה נוחה, יעילה ומותאמת לצרכים האישיים של כל לקוח ולקוח".




"מבנה" רשת מתחמי הקניות הפרושה עם 19 מתחמי קניות בפריסה ארצית.




סך ההשקעה במהלך האסטרטגיה והשפה תקשורתית החדשה: למעלה מ-2 מיליון ₪. השפה התקשורתית החדשה תחדד באופן ברור את הכדאיות המובהקת של קניה במתחמי הקניות של מבנה ותקבל ביטוי בכל הפלטפורמות: קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, קמפיין עיתונות וכן מהלך דיגיטל רחב היקף.




אורי אבל, סמנכ"ל שיווק ומנהל תחום מרכזים מסחריים: "בבואנו לקבוע אסטרטגיה שיווקית חדשה, הבנו שהמשחק השיווקי והבידול יגיע על ידי כתיבת החוקים מחדש. מבנה היא קבוצת מתחמי קניות ולא קבוצת קניונים. בתהליך מחקר שערכנו עלה כי רוב הלקוחות הישראלים מחפשים בראש ובראשונה פרקטיות, נגישות למקום מגוריהם וחוויה פשוטה, לא מתחכמת ולא מבצעים תלויי תקופה או התניות לרכישה מראש. ללא כרטיסי מועדון ובלי הרשמה למאגר כתובות מייל".



"לפיכך, החלטנו לצאת במהלך אסטרטגי כולל ולאמץ שפה תקשורתית חדשה המבליטה את המסר ה"פשווווווט, פשוט, פשוט" בכדי להביא לקדמת הבמה את העובדה ש'מבנה' מציעה מתחמי קניות נגישים, במיקומים מצוינים בכל רחבי הארץ שניתן להגיע אליהם בקלות ועם שפע חניה המוצעת בחינם ללקוחות המתחמים. בנוסף, 'מבנה' מציעה בכל מתחמי הקניות ברחבי הארץ מגוון אפשרויות לקנייה נוחה, יעילה ומותאמת לצרכים האישיים של כל לקוח ולקוח".


אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח