בנק מזרחי טפחות עולה בקמפיין חדש הממשיך לחדד את הבידול שלו מיתר הבנקים, באמצעות המסר כי רק במזרחי טפחות "לכל בן אדם יש בן אדם בבנק".
הקמפיין יתמקד בתלונות אמיתיות של לקוחות הבנקים השונים, שפורסמו ברשתות החברתיות ובהן הם מביעים את תסכולם מכך שהבנק שלהם הרחיק אותם מהסניף והבנקאי ולמעשה שלח אותם להיות הבנקאים של עצמם באמצעות הערוצים הדיגיטליים. בשנת 2016 פורסמו למעלה מ-2,600 פוסטים של גולשים המבקרים את השירות בבנקים את העובדה שהבנקים, במסגרת מאמצי החיסכון וההתייעלות שלהם, פגעו קשות בשירות בכלל ובשירות האישי והאנושי בפרט.
הקמפיין החדש עולה תחת הסלוגן "לכל בן אדם יש בן אדם בבנק", ומזמין את לקוחות כל הבנקים למצוא את הבן אדם שלהם במזרחי טפחות. מחקרים בארץ ובחו"ל מעידים כי גם לקוחות העושים שימוש תדיר בדיגיטל מעוניינים שתהיה להם האפשרות בכל נקודת זמן לקבל שירות גם מידיו של בנקאי אישי, והתלונות הרבות המופיעות ברשתות החברתיות מעידות על כך.
במסגרת הקמפיין יעלו לאוויר שלושה סרטונים בהובלתו של דביר בנדק, הפרזנטור של הבנק. בסרטונים מגיע דביר לשלושה אנשים שונים שכתבו סטטוסים נגד הבנק שלהם, ומקריא בפניהם את מה שהם כתבו. בסרטים מגיע דביר לפסיכולוגית, לאישה שנמצאת בקורס הכנה ללידה ולעובד היי-טק, ומציג בפניהם את הדברים שהם כתבו ברשתות החברתיות, נגד הבנק שלהם. לאחר מכן הוא מציג את האפשרות שלהם לקבל בעצמם בן אדם בבנק, במזרחי טפחות.
דינה נבות סמנכ"ל השיווק של מזרחי-טפחות: "אנחנו ממשיכים לראות את ההעדפה של לקוחות בכל הגילאים ומכל המגזרים לשירות אנושי. הלקוחות מבינים כי פעמים רבות הדיגיטציה באה על חשבונם. אנו במזרחי טפחות מאמינים כי הדיגיטציה צריכה לשמש כתוספת לשירות האנושי ובשום פנים ואופן לא להחליף אותו".