WIX, פלטפורמה גלובלית מובילה לבניה ועיצוב של אתרי אינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים, דיווחה היום על רבעון נוסף בעל תוצאות כספיות מצוינות, לרבעון הרביעי ולכל השנה שהסתיים ב-31 בדצמבר, 2016. בנוסף, החברה סיפקה את התחזית שלה לרבעון הראשון של 2017 ולכל שנת 2017. בכך, החברה מדווחת על גידול במספר הלקוחות המשלמים למעל 2.5 מיליון. תוספת של 171 אלף מנויי פרימיום במהלך הרבעון הרביעי ו-5 מיליון משתמשים רשומים בסך הכל, המביאים את החברה ל-97 מיליון רשומים.
"הפוקוס וההשקעה שלנו בטכנולוגיה וביצועי השיווק המצויינים שלנו ממשיכים להשפיע בצורה חיובית על הצמיחה ועל התוצאות הפיננסיות שלנו" אמר אבישי אברהמי מנכ"ל ושותף מייסד של Wix. "במהלך 12 החודשים האחרונים, אסטרטגיה זו הובילה למוצרים חדשניים כמו Wix ADI וה-Wix App, בנוסף להתחזקות המותג שלנו וההצלחה בביצועי השיווק בדגש על קמפיין הסופרבול. בשנת 2017 ואילך, גישה אסטרטגית זו תאפשר לנו לבסס את מעמד החברה כמובילה טכנולוגית, להגדיל את מספר המשתמשים ולחזק את המותג ברחבי העולם".
ליאור שמש, סמנכ"ל הכספים של החברה אמר כי "הגידול באחוז הגביה ברבעון הזה היה יוצא מן הכלל-תוצאה ישירה של שיפור במספר המשתמשים המשדרגים למנויי פרימיום וגידול באחוז הגבייה מלקוחות חדשים בשל מספר שיא בלקוחות המשתמשים בורטיקלים שלנו. הרבעון החזק מהמצופה הביא אותנו לרווחיות על בסיסNon GAAP המדגיש את המודל העסקי שלנו. אנו מצפים להמשיך להשיג שיעורי צמיחה בגביה, בהכנסות ובתזרים המזומנים החופשי גם בשנת 2017 ואילך על ידי המשך ההשקעה בטכנולוגיה ובשיווק שלנו".