אסם וליימן שליסל הודיעו היום על הסכם שת"פ בינם להפצה ומכירה של מותגי השוקולד של ענקית המזון נסטלה (Nestle). עד כה מוצרי השוקולד של נסטלה יובאו לישראל במסגרת חברת אסמים הפועלת בתחום הפצת חבילות שי. מכיוון שלאסם אין מערך הפצה מתאים – בין השאר מבחינת הובלה בטמפרטורה הנדרשת – חיפשה החברה אחר שותף מתאים לנושא.
בין המותגים אותם תשווק ליימן שליסל: קיטקט, סמרטיס, אפטר אייט, באצ'י, נסטלה קראנץ', נסטלה שוקולד – כולם מותגים פופולאריים בשוק השוקולד ובשוק חטיפי השוקולד בעולם ובישראל. ליימן שליסל מתכוונים לבסס את מעמדם של מוצרי שוקולד אלו בשוק המקומי ולהפוך אותם למובילי שוק, כפי שעשו עם המותגים האחרים של החברה.
ליימן שליסל, מהמפיצות הגדולות והמשמעותיות בשוק דברי המתיקה והמזון בישראל, זוקפת לזכותה הצלחתם בישראל של מותגים בינלאומיים כמו לואקר, מנטוס, טופיפי, סניידרס, הוטפופ, פאם, הרשי, ריזס, יוגטה, בלזן ועוד – כולם מותגים שתפסו מקום של כבוד בקטגוריות השונות בשוק המזון המקומי ועם השנים אף הולכים ומבססים את מעמדם כמובילי שוק.
במהלך 2016 נפרדה ליימן שליסל מייצוגה של החברה האיטלקית 'פררו', לאחר שזו הודיעה כי היא פותחת מטה עצמאי בישראל. ליימן שליסל רואה את עצמה כחלק נכבד וחשוב מההצלחה של מותגי פררו רושה, קינדר ונוטלה.
מוני ליימן וראובן שליסל, מנכ"לים משותפים מסרו: "אנחנו מודים לקבוצת אסם על האמון שהם נותנים בנו! אין לנו ספק שניסיוננו רב השנים ועוצמתנו בשוק המקומי יעמדו עתה גם לטובת מותגי המתיקה של נסטלה".
איציק צאיג, מנכ"ל קבוצת אסם: חיפשנו גורם מנוסה ומקצועי, ובחרנו בחברת ליימן שליסל כמפיצה של אסם למותגי השוקולד של נסטלה בזכות היותה מובילה ארצית בהפצה ומכירה של מוצרי שוקולד. אנו צופים ששיתוף הפעולה עם ליימן שליסל יגדיל משמעותית את נתחי השוק של מוצרי השוקולד של נסטלה ויביא לצרכן יותר אפשרויות בחירה וגיוון בקטגוריה.