· שם החברה: רשת קפה רוטשילד
· שנת הקמה: 2014
· מספר עובדים: כ- 450
דוריאן קופיט, בן 42 נשוי+ 2, בעברו היה יועץ בכיר ברשת ישרוטל בתחום המשקאות והקפה. היה מצוות ההדרכה של הסניף הראשון של קפה "לנדוור" וכן מצוות ההדרכה והפיתוח של מערך הקפה ברשת yellow. בנוסף עשה פרויקטים של לווי עיסקי בארץ ובחו"ל.
· היקף תקציב שיווק: 600 אלף ש"ח בשנה ובמגמת עלייה שנתית.
· ספקי שיווק
כשנכנסתי לתפקיד לפני כשנה כמנכ"ל הרשת ידעתי שכדי להצליח בתפקידי אני חייב אנשים טובים ואיכותיים מסביבי, צירפתי אלי שורה של אנשי מקצוע מעולים שבזכותם רשת קפה רוטשילד היא כיום הרשת המתפתחת בישראל.
דנה כחלון משרד יחסי ציבור– אמונים על יחסי הציבור של הרשת, ודואגות שכולם ידעו מי אלו השחקנים החדשים בשוק הקפה.
המטבחון – חברה שמתמחה במיתוג ואסטרטגיה, ביצעו את המיתוג החדש של הרשת, ויצירת הסלוגן המחייב "בנדיבות".
הסוציאליסט – אחראים על המדיה החברתית שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם, כי אם אתה לא שם אתה לא קיים.
קומו – מנהלים את מועדון הלקוחות שלנו ועושים עבודת קודש, כחלק מהנדיבות הצטרפות למועדון היא ללא תשלום, וכמובן שמקבלים מתנת הצטרפות 2 כוסות קפה חינם .
1. באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
המהלך השיווקי שאני גאה בו במיוחד הוא השקת הסלוגן של הרשת "בנדיבות", כששמנו את רשתות הקפה על סקאלה ובדקנו מה כל אחת מציעה. גילינו כי רשת אחת מציעה את המאפים, והשנייה את המחיר הזול, והשלישית מתמחה בבריאות, חשבנו מה יבדל אותנו. וכך נולד הרעיון של ה"נדיבות", כל מה שאחרים נותנים אנחנו נותנים קצת יותר. יש לנו ריפיל חופשי על הקפה לכל מי שמזמין מנה מהתפריט וקפה, יש לנו 1+1 על כל הבירות, כל יום כל היום, בערב כל מי שנכנס לקפה רוטשילד מקבל כוס סנגריה ופופקורן חם לשולחן, כי אנחנו נדיבים. ושלא נדבר על המנות שלנו שהן הרבה יותר גדולות מהסטנדרט.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
כיום בעידן שבו הדיגיטל משתלט על חיינו, לא אוכל לוותר על פעילות הדיגיטל שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם, מדהים לראות את החיבוק הגדול של הלקוחות שלנו שמפרגנים ולוקחים חלק פעיל בכל הפעולות שאנו מבצעים.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
להיות מוקף באנשי מקצוע מעולים, שחקני נשמה שיעשו הכול כדי שתצליח, אסטרטגיה ברורה, והרבה פאשן למה שאתה עושה.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
החדירה של קופיקס הרשימה אותי מאד, הם בנו מותג מוכר וידוע עוד לפני שהסניף הראשון נפתח. נלחמו כנגד כל הסיכויים ועשו מהפכה במחירי הקפה בישראל.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות השפיעה עליך? מקצועית אין
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: רונית אבנר מנהלת השיווק של חברת הכרם, עם העבודה שעשתה עם המותג סטולי והפיכתו לוודקה מובילה בישראל.
· מוסד השכלה גבוהה? אוניברסיטה הפתוחה.
· עבודה ראשונה? ברמן בארד רוק קפה.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להיות חדים, ולא לפחד לטעות.
· מקור ידע מקצועי שימושי? ICE , דה מרקר וגלובס.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה רוטשילד כמובן
· מהו ג'וב חלומותיך? מה שאני עושה היום
· חופשה חלומית: סיור קולינרי בארה"ב מסע אחרי התוכנית Man v. Foodשל Adam Richman