פנינה רוזנבלום משיקה קמפיין חדש בערוצים הטלוויזיה המסחריים ובמדיה הדיגיטלית לקידום סדרת מוצרי מזון הבריאות על בסיס הרכיבים הטבעיים בשם "בריא מהטבע", שיצאה לאחרונה לשוק. הסדרה, שעתידה להביא חדשנות לשוק המזון הבריא בישראל, מציעה לצרכן הישראלי מוצרים פונקציונליים שעד היום לא היו נגישים עבורו.
בקמפיין החדש, שיעלה לאוויר ביום ראשון (19.2) למשך שבוע ימים, תדגים רוזנבלום כיצד להכין ארוחות גורמה בצורה מהירה ופשוטה, באמצעות מוצרי המזון החדשים.
רוזנבלום משווקת לראשונה ברשתות המזון בישראל, קינואה מתובלת ב-4 טעמים שונים ובנוסף היא נכנסת לתחום המזון הצומח ביותר בישראל היום: הסופר פוד, כאשר היא השיקה "תערובת מזונות על", אשר לראשונה תהיה נגישה לצרכן הישראלי שעד היום התרגל למצוא אותה רק בחנויות הטבע והתבלינים המיוחדות. בנוסף, מציעה הסדרה החדשה תערובת גרעינים ורוטב לעוף על בסיס סילאן וחומץ טבעיים.
פנינה רוזנבלום: "הקמפיין החדש בא להמחיש לכולם כיצד ניתן להכין ארוחות מעולות בזמן קצר מאוד. לרובנו, אין זמן מיותר לבשל ארוחות מסובכות שגוזלות המון זמן מחיי היום יום שלנו, ומכאן הגיע הרעיון שלי ליצור סדרת מזון בריא שתוכל לפתור את הבעיה שכולנו חווים. סדרת המוצרים החדשה מייצגת את הקו המנחה בחיי ואת החברה בבעלותי והוא – "שמירה על תזונה ואורח חיים בריא". המודעות הגוברת בשוק הישראלי לאורח חיים בריא ומהיר, הובילה אותנו להבנה כי אנו חייבים להעניק לצרכנים את מבוקשם ואני סמוכה ובטוחה כי תמהיל המוצרים החדש יעניק לצרכן הישראלי מענה לצרכים והמוצרים, שעד היום לא היו נגישים לקהל הרחב".