אישיווק השבוע: עינת נאמן, Team CAD


· שם איש השיווק ותפקיד: עינת נאמן, מנהלת השיווק של Team CAD– זרוע התיב"ם של חברת תים, האחראית על פעילות Autodesk בישראל.


· שם החברה: תים מקבוצת מלם תים


· שנת הקמה של תים: 1972


· מספר עובדים בחברת תים: 1,200



עינת נאמן, מעל 10 שנים בתחום השיווק בהתמחות B2B, במגוון תפקידים, כולל בניית תקציב ואסטרטגיה שיווקית לחטיבה, יזום, הקמה וניהול נכסים דיגיטליים, הקמה וניהול קמפיינים רב ערוצים ממוקדי הזדמנויות מכירה, תהליכי מיתוג, יזום וניהול פעילות דיגיטלית לצד פעילויות אופליין, עבודה מול יצרני טכנולוגיה בינלאומיים ועוד…



· ספקי שיווק: טוחן מדיה, ספלאש, מירי שטורפר. גאה לומר שכל הספקים שלי הם שחקני נשמה, רצים לטווח ארוך, איתי יד ביד. ההישגים משותפים וכך גם האווירה.



· באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
הקמת פורום "BIM ישראל" ביולי 2015. בהקמת הפורום חברו יחד חברת תים, מקבוצות ה-IT הגדולות בארץ ונציגתה הבלעדית של Autodesk בישראל, מרכז הבניה הישראלי, המשמש כזירה העסקית של עולם הבנייה, הנדל"ן והתשתיות וחברת Autodesk העולמית, מובילה גלובלית בפיתוח פתרונות לתחומי התכנון וההנדסה ובפיתוח טכנולוגיות BIM ייעודיות.



BIM הוא סטנדרט בינלאומי לבניה חכמה, והוא משנה את האופן בו מתכננים, מעצבים, בונים ומנהלים מבנים, תשתיות ושירותים וממחישה את עולם ה- CAD העתידי. הפורום נועד לקדם את מתודולוגית ה-BIM בישראל, למסד פלטפורמה ייחודית לשיח, שיתוף פעולה, ידע, ניסיון ומידע עסקי ומקצועי בין כל הגורמים העוסקים בתחום התכנון והבניה בישראל.



במסגרת פעילות הפורום, נערך אירוע השקה גדול, מתקיימים מפגשים מקצועיים בכל רבעון, עם קבוצות עבודה, פעילות שנועדה לגבש נהלי עבודה. לפעילות הפורום יש זרוע דיגיטלית – ניוזלטר רבעוני, מיניסייט מונחים וכן אתר אינטרנט אינפורמטיבי.



· טיפ למתחילים בעולם השיווק: התעמקות. אנחנו חיים בעידן אינסטנט-אקספרס ועם זאת חשוב להבין כי אין קיצורי דרך. ככל שנרכוש ניסיון מעשי בכל רבדי השיווק, כך נהיה אנחנו סוכני 360 בעלי ראיה רחבה ובכך נביא יתרון גדול לפעילות שלנו.



· פעילות שיווקית שהרשימה אותך


סלקום TV. החברה השכילה לקרוא את המפה וגיבשה אסטרטגיה של שירותים נוספים על גבי התשתיות קיימות. האסטרטגיה לוותה בקמפיין שיווקי שבידל את השירות של החברה, תוך מיקוד בחוויית הלקוח והנגשה עממית לשירות טכנולוגי חדשני. אהבתי.




השאלון האישי :


· איזו דמות השפיעה עליך? הבוסית שלי לשעבר, נורית בן דוד, שהיתה בעבר מנהלת השיווק של סיליקון גרפיקס. הדבר החשוב שלקחתי ממנה הוא החשיבות בירידה לעומק התהליכים.


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: קרני מרשק, מנהלת השיווק של חברת VMWARE. קרני מנהלת שיווק מבריקה, עם המון אמון בספקים שלה, ראיה רוחבית והבנה עמוקה של השוק הישראלי.


· מוסד השכלה גבוהה: אוניברסיטת בן גוריון.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? מולטי טאסקינג: היכולת לשלב פעילות רב ערוצית – בעיקר בעידן הדיגיטל וערנות למצב השוק לזיהוי הערוץ הבא.


· ג'וב חלומות? זרוע שיווקית משולבת בפיתוח עסקי, הקמת אסטרטגיה שיווקית להטמעת טכנולוגיות ושירותים.


· חופשה חלומית: ניו יורק!!!!!!



אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח