ביום האישה (ה-8 במרץ) בנות יוזמנו לחוות בעצמן את הסיטואציה המטלטלת של שיימינג כלפי מיקה – באמצעות משקפי VR במתחם פופ-אפ שיוקם במיוחד בגן מאיר, בתל אביב. הקמפיין החדש, ביוזמת אולוויז ובשיתוף הסטארט אפ הישראלי REACT, יעביר את המשתתפות תהליך שמתחיל בהתעלמות ובפאסיביות – בעוד הסיטואציה מקצינה ומיקה, התלמידה המאוימת, מגיבה באימה ובבכי.
58% מבנות 12-21 לא מגיבות כשהן נחשפות לשיימינג, ולא נוקטות עמדה לעזרתה של הקורבן. כך עולה מסקר חדש שערך המותג אולוויז *, ששם לו למטרה להעצים בנות נוער ולחזק את הבטחון העצמי שלהן.
הבנות יוכלו להרגיש ולחוות את הצורך להפסיק להיות חלק מהרוב הדומם, להתערב ולעמוד לצדה של הקורבן, ולגרום לסיטואציה הקשה להיפסק.
בשנת 2016 נרשמה עלייה חדה במקרי שיימינג ברשת.
· מעל ל-80% מהמשיבות מעידות כי שיימינג פוגע בבטחון העצמי של בנות בגיל ההתבגרות.
· 80% מהמשיבות על הסקר סבורות כי אין מספיק מודעות לנזקי השיימינג.
· 20% מהבנות מעידות כי עברו בעצמן שיימינג ועוד 37% מהבנות העידו כי קיבלו סרטונים/תמונות מביכות של מישהי המוכרת להן.
התופעה הגוברת תופסת בנות מתבגרות בתקופה רגישה ממילא, שבה הן חוות שינויים הורמנליים, גופניים ואמוציונליים שפוגעים בבטחון העצמי שלהן.
היוזמה היא המשך טבעי לקמפיין LIKE A GIRL העולמי של אולוויז ונדבך נוסף במאמצי המותג לתרום להעלאת הבטחון העצמי של נערות מתבגרות.