· שם החברה: מתחם גאיה
· שנת הקמה: 2009
· מספר עובדים: 200
רמי שמעוני, 35, נשוי +3, הנדסאי חשמל ואלקטרוניקה במקצועו, עובד בגאיה מיום ההקמה
· היקף תקציב שיווק: מעל למיליון ₪
· ספקי שיווק: יחסי ציבור ציפי רומנו GROUP
1. באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
בשנים האחרונות חברנו לעמותת "קו לחיים" עמותה אשר מסייעת לילדים בעלי מוגבלויות ונכויות ובני משפחותיהם וקיימנו יחד פה בגאיה ערבי התרמה ואירוע בר ובת מצווה ל16 ילדים. אירועים כאלה במסגרת עזרה לחברה, אנחנו מאוד אוהבים לקדם.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
לא נוכל לוותר על יחסי ציבור, על פעילות ברשתות החברתיות ופגישות 1 על 1 עם לקוחות פוטנציאליים.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק: התמדה
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
אהבתי את פעולות השיווק והקידום של וודקה פרימיום BELVEDERE, שהוסיפו לבקבוק תאורה ובידלו את המותג מיתר מותגי האלכוהול, בצורה ייחודית ובולטת בשטח.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות השפיעה עליך? מקצועית – שחר כחלון, אבי תם ודורון עטייה הבעלים של "גאיה" ושל חברת הנדל"ן "אסייה סיירוס".
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: ציפי רומנו
· מוסד השכלה גבוהה? למדתי הנדסאי חשמל ואלקטרוניקה ב"אורט רחובות" והשלמת קורסים של ניהול המטבח המוסדי, תברואת מזון ושיווק.
· עבודה ראשונה? בגיל 13 קניתי פרחים, שזרתי זרים ומכרתי אותם לבד לגמרי.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? שיאהב את מה שהוא עושה ויהיה מחובר לתחום בקרביים, לחיות את התחום בו אתה עוסק.
· מקור ידע מקצועי שימושי? אימון יועצים עסקיים שעשיתי לפני 6 שנים ב"תות תקשורת" אצל אלון גל. עיקר הקורס היה בכיצד למנוע התנגדויות בעסקה, מידע אשר תורם לי ביותר במקצוע ויתרום לכל איש מכירות וידע אשר עוזר גם בחיים בכלל.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "רונה" בקיבוץ שילר
· ג'וב חלומותיך? טוב לי איפה שאני
· חופשה חלומית: חופשה שתכלול צילום ציפורים ביערות הגשם – התחביב שלי הוא גידול ציפורים.