קמפיין הקיץ TNT עומד בסימן הסלוגן Israelis do it better שמציג פעולות יומיומיות הם צעירים ישראלים מצטיינים: אוהבים טוב יותר, חיים רשתות חברתיות טוב יותר, שמחים טוב יותר, מבלים טוב יותר, אוכלים טוב יותר ועוד…
השפה שנבחרה לקמפיין היא שילוב של אנגלית, ערבית ועברית כדי לייצג את הבינלאומי מול הישראלי לצד שימוש בכתב הג'יבריש שמעניק טוויסט ייחודי רק לנו הישראלים. הקולקציה מציעה פריטים בקו אורבני וצעיר ולרגל השקת הקמפיין תעצב TNT חולצות T מגניבות ובועטות עם המשפטים המרכזיים שמככבים בפרסומת עם פרשנות עיצובית כדי להדגיש את הישראליות.
בנוסף הפרסומת מייצגת שילוב של מזרח ומערב שלשם כך השיר שנבחר הוא "חביבי יא- עייני" ששורשיו מגיעים משנות ה-70 עם עיבוד חדשני של קולו של הזמר האגדי ג'ורג' בר שלצידו להקה ישראלית ובכך הרשת מציגה פלורליזם אותנטי ומראה ישראליות מהי.