רב בריח יוצאת לקראת החג בקמפיין ראשון לדלתות הפנים של החברה, תחת הסלוגן "תפּנימו – דלתות פנים זה רב בריח". הקמפיין החדש מיועד לטלוויזיה, רדיו, דיגיטל ועיתונות. בעזרת הקמפיין, מבקשת החברה להדגיש את האיכויות והיתרונות המזוהים עימה, ולהשליך אותם גם על דלתות הפנים שהיא מוכרת.
את הקמפיין החדש מובילים השחקן דן שפירא ומנחת הטלוויזיה דנה לוזון פאן, עבורה זה קמפיין ראשון מאז חזרתה לארץ. בקמפיין נעשה שימוש במילה " תפּנימו" (עם דגש ב-פ'), מתוך קריאה לקהל להפנים את העובדה כי דלתות הפנים של החברה עומדות בסטנדרטים הגבוהים המזוהים עימה. בנוסף לסרטונים, יכלול הקמפיין סרטוני דיגיטל, תשדירי רדיו ופרסומות בעיתונות הארצית, שכל אחד מהם ידגיש יתרון אחר של הדלתות. בנוסף, במהלך הקמפיין תמשיך רב בריח להדגיש כי כל מוצריה מיוצרים בישראל.
מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"ל השיווק של רב בריח: "בקמפיין החדש אנחנו מבקשים ליצור שפה פרסומית חדשה ומאמינים שאנשים יפּנימו את המסר שדלתות פנים זה רב בריח, בדיוק כמו בדלתות הכניסה לבית. החברה מזוהה עם האיכות והסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק הישראלי, ואנחנו רוצים להדגיש זאת גם בנושא של דלתות הפנים שלנו".
קרדיטים:
משרד הפרסום M&C SAATCHI
מנכ"ל ושותף – אלון הוכדורף
מנהל קריאייטיב ושותף – צור גולן
מנהלת לקוחות – עידית זמר
תקציבאי – אורי קרסנר
ארט דיירקטור – אורנה נמירובסקי
קופירייטרית – אליסה מיל גבאי