לאור ההצלחה והביקוש הגבוה מרחיב יקב טפרברג, לקראת חג הפסח הקרוב, את המהלך השיווקי שזכה להצלחה רבה ויוצא בשיתוף פעולה עם קניוני עזריאלי ברחבי הארץ, במסגרתו יוקמו מתחמים מיוחדים אליהם מוזמן הקהל להגיע, לבחור יין, תמונה וברכה ותוך כמה דקות לקבל במקום – בקבוק מעוצב אישית.
רועי הראל, מנהל שיווק יקב טפרברג: "לקראת חג הפסח 2017, אנו שמחים להמשיך ולהציע ללקוחותינו אפשרות להעניק מתנה עם אמירה אישית למשפחות ולחברים שמתחברת לערך הליבה של יקב טפרברג – המשפחתיות. עיצוב תווית היין האישית מאפשר לנו לשתף את הצרכנים בסיפור המשפחתי המופלא של היקב, כאשר החיבור הוא שלכל משפחה יש סיפור משלה. כפי שהסיפור ההיסטורי של חמשת דורות היקב מופיע על כל בקבוק ובקבוק, כך אנחנו מזמינים כל בית בישראל להציג ולספר גם הוא את הסיפור המשפחתי שלו על גבי בקבוקי יין".
יקב טפרברג, שנוסד בשנת 1870, בבעלות משפחת טפרברג, עבר מהלך מיתוג אשר מבטא הלכה למעשה את ההיסטוריה ומייצג את משפחת טפרברג ועברם המפואר – סיפור חמשת דורות המשפחה ביקב. כחלק מהמהלך השיק היקב בשנה שעברה פעילות אינטראקטיבית במסגרתה הוזמנו הלקוחות לעצב בקבוקי יין אישיים – כאשר מודפסים עליהם תמונות וברכות חג אישיות.
הפעילות תתקיים בקניוני עזריאלי חולון, עזריאלי אילון ברמת גן וקניון מלחה בירושלים.