מיקרוסופט יוצאת בקמפיין רשת חדש לקראת הפסח לעידוד רכישת מחשבים של יצרניות המחשבים: HP, ASUS, Dell, Lenovoבהם גם מחשבי פרימיום מבוססי Windows 10.
הקמפיין מתמקד בפיצ'רים הייחודים במערכת ההפעלה החדשה – כתיבה חופשית על גבי המסך באמצעות עט מיוחד, ו-Windows Hello – יכולת זיהוי ביומטרית באמצעות טביעת אצבע או צילום פנים. במרכז הקמפיין עומדים דגמי המחשבים החדשים של היצרניות, כולם בעלי עיצובים מרהיבים, יכולות גבוהות וביצועים מרשימים.
הפנייה לקהלי היעד תכלול מגוון ערוצי מדיה. במסגרת הקמפיין: "הגיע הזמן להיפרד מהמחשב הישן. מתקדמים לדור הבא של המחשבים עם Windows 10" צולמו סדרה של שלושה סרטוני רשת בכיכובם של שלוש אושיות רשת- מאיה ורטהיימר, עודד פז ואמירם טובים.
בסרטון נראים מובילי הרשת מקלקלים לבני משפחתם את המחשב הישן כחלק ממתיחה, שבסיומה מקבלים בני המשפחה ההמומים מחשב חדש ומתקדם מבוסס Windows 10.
בשבוע האחרון עלו הסרטונים לעמודים האישיים של אושיות הרשת וזכו כבר בימים הראשונים לחשיפה רחבה של למעלה מ-80,000 צפיות ברשתות החברתיות. בנוסף, נערך קידום מכירות ברשתות השיווק והאתרים המובילים – BUG, אופיס דיפו, קרביץ, וואלה שופס, מחסני חשמל, KSP ו-Ivory שמציעות מחירים אטרקטיבים ומגוון הטבות לרוכשים.
לעמוד המתיחה עם עודד פז: https://www.instagram.com/p/BSV_ue2lRUN/?hl=en