אישיווק השבוע: יפעת סטאל, מנהלת שיווק, am:pm



  • שם החברה: am:pm
  • שנת הקמה: 1993
  • מספר עובדים: 700

יפעת סטאל, 42 + 2, בעלת ניסיון רב שנים בניהול מגוון מותגים: כרמית ממתקים, שלושת האופים ומג'יק, rich`s, ויטה ופרי הגליל.



ספקי שיווק: משרד מיתוג: Firma, משרד דיגיטל: Great Group





  1. באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?

קמפיין זוגיות VS רווקות של am:pm. בחודש שבו חוגגים את וולנטיין (14.2) ואת יום המשפחה (26.2) יצאנו בקמפיין המעלה לדיון את הסוגיה שמעסיקה כל תל אביבי- זוגיות vs רווקות.



קמפיין עם ערך מוסף רגשי שיוצר הזדהות אצל הקהל התל אביבי המתמודד עם המעבר התדיר מזוגיות לרווקות. זאת מתוך הבנה שהסטטוס אצל קהל המטרה משתנה תדיר ולרוב לא לתוצאה המסורתית של זוגיות שמובילה לחתונה.


השאיפה המתמדת של am:pm היא לעשות דברים אחרת, ליצור ריגוש, לעורר סקרנות ועניין ורצון לחזור לסניפים, גם אם לא צריכים משהו בצורה מוחשית ומעשית. משהו שמעניק לנו מקום של כבוד במוח של אנשים.



המשימה הייתה ליצור זיכרונות בעלי רגש במוחם של אנשים איך זה מרגיש להיות אצלנו, לעומת המתחרים שלנו שהזיכרון לגביהם הוא מאוד גנרי ולא מעורר תמונות רגשיות או ייחודיות. זיכרון רגשי הוא חזק מזיכרון מוחשי ולשם אנו שואפים להגיע.


הפקנו מוצר ייעודי מקורי וייחודי- תיק בד מתהפך- צד אחד זוגיות וצד שני רווקות. התיק ייצר חיבור בין העולם הדיגיטלי לפיזי על ידי אפשרו להחלפת סטטוס ע"י החלפת הצד בתיק. בנוסף המהלך קודם על ידי סרטונים קצרים מצחיקים וקולעים.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    הסמארטפון הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ולכן כל העולם הדיגיטלי בפעילויות מבוססות ערך ללקוח.

  2. טיפ למתחילים בעולם השיווק
    יצירתיות וגמישות. אנו חיים בעולם שמשתנה במהירות ומחייב ערנות והתאמה לשוק.

  3. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
    דומינוס פיצה וקליק במהלך החטיפה של מאור כהן (הפרזנטור של דומינוס פיצה) על ידי אנשי קליק מייצג מהלך דיגיטלי מותאם לקהל המטרה ומראה שאפשר לשלב כוחות של שני מותגים על מנת להשיג ערך מוסף אצל קהל המטרה.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות השפיעה עליך? מקצועית: אני חושבת שלאורך הקריירה שלי למדתי לקחת מכל אחד מהמנהלים שלי את התכונה הייחודית לו וללמוד ממנו כיצד להיות טובה יותר.


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אבי זייתן


· לימודים? מנהל עסקים התמחות בתקשורת שיווקית


· עבודה ראשונה? בייביסטר


· תכונה חשובה למנהל שיווק? גמישות מחשבתית


· מקור ידע מקצועי? יתרון לא הוגן, ד"ר דן הרמן


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה בונו ביקום.. בעיקר בגלל הקרבה למשרד


· ג'וב חלומות? גוגל/אפל


· חופשה חלומית: ניו יורק, ניו יורק, ניו יורק

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח