טוטאל מדיה, המספקת שירות וטכנולוגיות לפרסום אינטראקטיבי והינה הנציגה הבלעדית של חברת DoubleClick בישראל, משיקה בישראל טכנולוגיה חדשה לפרסום סלולארי. הטכנולוגיה, DoubleClick Mobile, מאפשרת לבעלי אתרי אינטרנט וסלולאר להגיש פרסומות לטלפונים סלולאריים, על בסיס הפלטפורמה הטובה בעולם. הטכנולוגיה מבוססת על מערכות ניהול הפרסום Dart Enterprise ו- DFP, ומהווה חלק אינטגרטיבי מהן, ובכך מספקת פתרון מקיף ומקצועי לשוק הפרסום הסלולארי, המאפשר לנהל את כל שטחי הפרסום דרך ממשק אחד.
הפתרון משלב תהליכים אופרטיביים לקביעת לוחות זמנים, יעדים, בחירה והגשה של פרסומות על גבי דפי WEB סלולאריים עם הערוצים הדיגיטאליים הקיימים. יתרה מזאת, המערכת הופכת את ניהול הקמפיינים הניידים לפשוטים בדיוק כמו ניהול כל סוג אחר של קמפיין. כך לדוגמא, יכולים מנהלי מדיה להעלות קריאייטיב לסלולאר, לקבוע את משך זמן קמפיין הסלולארי ואת הקריטריונים ליעדים כפי שהם עושים עבור באנרים, או כל פורמט פרסום אינטרנטי אחר.
בעזרת השירות החדש מציעה טוטאל מדיה פתרון לשוק התואם את הצרכים הספציפיים של הטלפונים הסלולאריים, וכולל:
· מבחר פרסומות אוטומטי – המערכת מתאימה את פרסומות הסלולר לגודל המסך וליכולות של כל מכשיר, המבטיח כי הפרסומת שתסופק תהיה המתאימה לו ביותר. המערכת כוללת בסיס נתונים של 3,000 מכשירים שונים ומגישה לכל מכשיר את הפורמט המתאים לו.
· פורמטים חדשים לפרסומות בסלולר – המערכת מאפשרת הגשת מגוון רחב וחדשני של פרסומות סלולאריות כגון "השתלטות", פרסומות פרימיום ודפי נחיתה למכשירים הסלולאריים, הפרסומות הללו יהוו את הבסיס לפורמטים הסלולאריים העתידיים.
· תצוגה מקדימה של מכשירים – המערכת מאפשרת לצפות בפרסומות על גבי טלפון וירטואלי, מבלי לעזוב את המחשב שלך ולפני שהפרסומת עולה לאוויר. ניתן לעבור בין סוגי מכשירים ולראות איך הקמפיין יוצג בקריאייטיבים שונים המותאמים למכשירים שונים.
· התאמה ליכולות הסלולאר – המערכת מאפשרת התאמת הפורמט למכשיר עפ"י יכולותיו, כגון תמיכה בפלאש לייט, וידאו, הורדת אפליקציות וכן התאמה ליצרן על מנת לאפשר מכירות up-sell.
"הפרסום הסלולארי נמצא בתחילת דרכו אך גורמים בשוק מעריכים כי קצב הצמיחה שלו יהיה אדיר, ותוך 3 שנים ההיקפים יגיעו אף מעל ל- 10 מיליארד דולר", אומר אמיתי טפלא, מנכ"ל טוטאל מדיה. "מפרסמים ובעלי אתרים מבינים את הפוטנציאל האדיר הגלום בפרסום הסלולארי, ואת עתידו כמרכיב משמעותי בעוגת הפרסום העתידית. עם הפתרון הנוכחי, טוטאל מדיה מסוגלת לספק לאתרים ובעלי מדיה כלי חזק, גמיש ואינטואיטיבי לניהול כלל שטחי הפרסום שלהם בכל סוגי המדיה." הוסיף טפלא.
טוטאל מדיה הוקמה בשנת 2005 והיא מספקת שירותים וטכנולוגיות לפרסום אינטראקטיבי. שירותי החברה מבוססים על הטכנולוגיות של החברות המובילות בעולם בתחום, ובעיקר DoubleClick. החברה מספקת שירותים לאתרי אינטרנט ולמפרסמים במדיות דיגיטליות שונות (אינטרנט, סלולר, טלוויזיה אינטראקטיבית ועוד). את החברה ייסד אמיתי טפלא המכהן גם כמנכ"ל החברה.