דנה פרידר, כוכבת הילדים והנוער, טל טירנגל כוכב הרשתות החברתיות ועינת שרוף מלכת השירה בציבור נבחרו להוביל קמפיין חדש של רשת מסעדות ההמבורגרים BBB. במסגרת הקמפיין יועלו סרטונים, אשר מתעדים את חיפושי השלושה אחר ההמבורגרים הטעימים והמובילים בעולם.
במסגרת הקמפיין יוצאים שלושת הכוכבים הנבחרים למסע קולינארי, ברחבי אירופה, יחד עם מורן פלשנר, סמנכ"לית רשת BBB, במטרה למצוא את ההמבורגרים הטובים ביותר בעולם. ההמבורגרים אשר יבחרו על ידם, "ייובאו" ארצה ויוגשו ב-25 סניפי רשת BBB ברחבי הארץ בחודשים הקרובים.
החיפוש אחר ההמבורגרים הטעימים בעולם, יועבר כסדרת רשת אשר תעלה ברשתות החברתיות והשקת ההמבורגרים בסניפי הרשת בארץ, תלווה בפעילות עם שלושת הטאלנטים ברשתות החברתיות ובסניפי הרשת ברחבי הארץ.
מורן פלשנר, סמנכ"לית רשת BBB מסרה: "הרשת אשר חרטה על דגלה את ערכי החדשנות, היצירתיות והמעוף, מביאה הפעם את הערכים הללו מהעולם הגדול ומגישה לסועד הישראלי, אשר מחפש כל הזמן עניין, עולם חדש של טעמים, חוויה וריגושים חדשים".
עוד מסרה פלשנר: "סדרת הרשת שתעלה בקרוב תהיה מעניינת, מצחיקה ובעלת ערך אמיתי ללקוחות הרשת. אנו בטוחים שנצליח לעורר עניין רב בסניפים ולהביא לצרכן הישראלי בשורה קולינרית מרגשת".