CROCS&MORE עוברת מהפך ומיתוג מחדש ל- WESHOES, על מנת להבטיח את מקומה כרשת רלוונטית בשוק הישראלי. במסגרת המהלך,
למעלה מ-60 סניפים של רשת CROCS&MORE עוברים העונה הסבה ומיתוג מחדש לרשת חדשה בשם WESHOES. הרשת החדשה מבדלת את עצמה ומציעה מגוון מותגים לכל הגילאים, בהשוואה לקרוקס אנד מור שהתמקדה במותג אחד. בין המותגים החדשים: דיזיגוואל, בלנסטון, מוזס, קרוקס, נטורל וורלד, שול ועוד.
עם השינוי, בחרו WESHOES לעלות בקמפיין שיווקי גדול תחת הקונספט: "מותגים שישראלים אוהבים" בעלות של כ- 2 מיליון ₪
לדברי מיכאל הורוביץ משנה למנכ"ל WESHOES: "אנו נרגשים לבשר ללקוחותינו כי רשת ההנעלה WESHOES הינה תוצר של מהלך שיווקי רחב ומקיף שמציג התרחבות, גדילה וצמיחה בשוק הנעליים בישראל. זו הדרך שלנו להעניק לצרכנים חווית קנייה ייחודית ונעימה שמתאימה לקהל הישראלי ומציעה לו מגוון רחב של מותגים בינלאומיים ופופולאריים בשוק. בזמן שרשת CROCS&MORE התבססה על מותג אחד עיקרי, בWESHOES הפכנו לחברה שמייבאת ומייצרת מגוון רחב של מותגים מוכרים וחזקים. הקמפיין החדש מוכיח שאנחנו לא מתפשרים ומביאים ללקוחות חדשנות, רענון ואופנה במיטבה".
כחלק מהמהלך נפתחו 14 סניפי WESHOES חדשים בשנת 2016 והשאר יעברו שיפוץ בהדרגה, בשנה 2017 יעברו שינוי 10 סניפים נוספים ובשנתיים הקרובות יסתיים התהליך בכל הרשת.
סניפים בודדים יישארו עם השם CROCS&MORE מהסיבה הפשוטה שלא להטעות את הלקוחות שבמתחמים: אילת, ירכא, חוצות וצומת בילו יש שני סניפים.