בעוד מספר ימים יעלה לאקרנים ברחבי העולם הסרט וונדר וומן בכיכובה של גל גדות והאינטרנט מאוהב בה. גדות השיגה מאזן יוצא דופן ברשת עם היקף של 95% שיח חיובי בהקשר שמה. האחוזים הנותרים מחולקים ל- 4% שיח ניטראלי ו- 1% שיח שלילי. אחוז האהדה הגבוה הוא נדיר ביחס לשחקנים, שבדרך כלל שנויים במחלוקת, ובמיוחד לגבי ישראלים מוכרים ומעמיד אותה ללא תחרות רבה בראש רשימת הישראלים האהובים בעולם.
המחקר על עמדות הגולשים ביחס לגל גדות בוצע על ידי הסטארטאפ Taykey הבודק טרנדים ופופולאריות ברחבי האינטרנט על בסיס טוקבקים ושיתופי תוכן ברשתות חברתיות ואתרי חדשות. עוד עולה מהמחקר שגדות לא הצליחה לתפוס את הענין של בני הנוער בעולם. בין הגילאים 25-35 מתעניינים בה פי שלוש בממוצע בהשוואה לגילאי 13-18.
גדות פחות אהודה על ידי חובבי סרטי אקשן ומרבית מאלו מהמטקבקים עליה הם חובבי פנטזיות והרפתקאות. אין סביבה אהדה מגדרית, היא זוכה להתעניינות כמעט שווה בחלוקה של 55% גברים ו- 45% נשים.
לדברי עמית אבנר מנכ"ל ומייסד Taykey, המחקר נעשה באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתחום הבינה מלאכותית כדי למדוד את רגשות הגולשים ביחס לתכנים וכך יודעים גם כיצד גולשים מרגישים כלפי גדות. גם בבדיקות שביצענו מוקדם יותר השנה לפרסומות הסופרבול גדות סומנה כדמות הכי מדוברת והכי אהובה על הקהל מבין המפרסמים, אולם עם יציאת הסרט החדש היא שברה שיאים חדשים.