- שם החברה: פיליפ מרטינ'ס
- שנת הקמה: 2013
- מספר עובדים: 20
דיויד לואיס, 38, רווק בעל תואר ראשון במשפטים ומגשר.
- היקף תקציב שיווק: מיליון ₪.
- ספקי שיווק:
Web3d-תחזוקה וקידום אינטרנט דיגיטלי
צביקה רויטמן- מעצב גרפי
פייסבוק ואינסטגרם- בקמפיין דיגיטלי חודשי
גיא זלצר- צלם להפקות ומיתוג
יחסי ציבור- מארי מיכאלי, אסטרטגיה ויחסי ציבור
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
דגש חזק מאוד על דיגיטל וקמפיינים בפלטפורמות השיווק הקיימות במטרה להגיע ללקוחה הסופית, לייצר בולטות תקשורתית ודרישה וביקוש רב בנקודת המכירה המורשות. במקביל, פתיחת חנות קונספט סטור ראשונה בישראל בהיקף השקעה של מיליון שקל בשכונת צהלה בתל אביב. המהלך נועד לחשוף את המותג ומשמשת במקביל לצרכי הדרכה.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
כיום בעידן שבו הדיגיטל משתלט על חיינו, לא אוכל לוותר על פעילות הדיגיטל שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. מדהים לחוות את החיבוק הגדול של לקוחותינו שמפרגנים ולוקחים על עצמם חלק פעיל בכל הפעולות שאנו מבצעים.
- טיפ למתחילים בעולם השיווק
חשוב להיות מוקף באנשי מקצוע מעולים, שחקני נשמה שיעשו הכל כדי שנצליח, אסטרטגיה ברורה, התמדה והרבה תשוקה למה שאתה עושה.
- פעילות שיווקית שהרשימה אותך
מלבד הדיגיטל, אם יש פעילות שיווקית נוספת שאני מאוד מתחבר אליה זוהי דרך השיווק האקטיבית. בכל פעם שאני נמצא באזור סחר כלשהו בארץ ובעולם אני רואה את אנשי המכירות, סוחרים, אנשי השיווק מוציאים את הפעילות שלהם מחוץ לכותלי המשרד/ החנות/ אולם התצוגה שלהם אל הרחוב ומגיעים אל האנשים במקום שהאנשים יגיעו אליהם, אני פשוט נהנה מחדש.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סטיב ג'ובס
· עבודה ראשונה? ניהול ומכירות
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להאמין במוצר, להתמיד, להיות עקבי וישר. יוזמה ותשוקה, כשרון בלהוביל עובדים למהלכים והצלחה בשיווק.
· מקור ידע מקצועי שימושי? מנסה לשאוב ידע מכל מקור אפשרי רשתות חברתיות, מאמרים מקצועיים, ספרים ביוגרפיים ועוד.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? בבקה בית קפה, משה סנה 21 תל אביב
· מהו ג'וב חלומותיך? להמשיך להוביל את פיליפ מרטינ'ס ולהגיע ליעד של פריסה ארצית של 100 סניפים.
· חופשה חלומית: איי סיישל