אפליקציית המשחק Winni, המתמחה בפיתוח משחקי תוכן חווייתיים במובייל עבור מותגים, יוצאת בשיתוף פעולה עם דומינוס פיצה, במסגרתו פיתחה עבורה סדרה של משחקי מובייל השאובים ממגוון עולמות תוכן ברוח המותג כגון מסיבת בריכה, לאונג' בר או פסטיבל פיצה. סדרת משחקים זו תהווה את יריית הפתיחה לסדרות משחקים נוספות שצפויות השתיים להשיק בהמשך.
האתגר העומד בפני השחקנים הוא איתור אובייקטים מתוך עולם התוכן בזמן מוקצב. המומחיות של Winni היא בהטמעת אובייקטים המשתלבים בתוך עולם התוכן של המותג, והם בבחינת פרסומת חווייתית עבור השחקנים. בין האובייקטים בסדרה, השחקנים יצטרכו לאתר דמויות של השף אסף גרניט שעומד מאחורי ליין פיצות הגורמה של דומינוס, של הפרזנטור מאור כהן ומגוון דמויות מעולם ההנאה והפנאי ברוח המסיבה או הפסטיבל.
השחקנים יזכו בפרסים בחסות דומינוס, ולמפסידים גם יוענקו פרסי תנחומים.
יהודה כרייף, מייסד וסמנכ"ל השיווק של Winni: "דומינוס פיצה נחשבת לפורצת דרך עולמית בתחום השיווק הדיגיטלי, והיא הראשונה להגיב לטרנדים בולטים בענף. אנו מפתחים היום משחקים לעשרות מותגים מובילים, וללא ספק דומינוס פיצה היתה בין המותגים הראשונים שסימנו, וביחד המשימה שלנו היא לספק לקהל של דומינוס חדשנות, סקרנות ובעיקר חוויה. האסטרטגיה של דומינוס להעניק פרסים גם לשחקנים שלא זכו, מעידה על שיווק חיובי, שמצד אחד מחזק את הקשר עם הקהל ומהצד השני תורם לחיזוק המותג ולהגדלת המכירות".
באפליקציית וויני, שהושקה לפני כחודשיים בהשקה שקטה, משחקים למעלה מ- 50 אלף שחקנים. במהלך החודש האחרון האפליקציה כבשה מס' פעמים את המקום הראשון בדירוג האפליקציות הטרנדיות ביותר באפסטור ובגוגל פליי.
סדרת המשחקים של דומינוס תהיה זמינה באפליקציה של Winni עד סוף החודש, וייתכן שתתארך מעבר לכך. עדכונים באפליקציה.