רשת BBB יוצאת בימים אלו בקמפיין חדש הכולל סדרה של סרטונים ברשתות החברתיות, הבנויה מ-4 פרקים, כשבכל פרק מדובר על המבורגר אחר בעולם – כל המבורגר יוגש במשך 3 שבועות בכל סניפי הרשת. כוכבי הקמפיין: דנה פרידר וטל טרינגל. במהלך השנה כוכבי הסדרה יופיעו במגוון מדיומים – מחסויות טלוויזיה שיעלו במהלך הישרדות (כולל משימה מצולמת עם אילן פנחס, השף הראשי של BBB שיופיע אף במשימה עצמה) ערוץ הספורט, סרטוני RTM ומגוון כלים דיגיטליים.
הקמפיין ייתמך באמצעות וידאו ייעודי ואפליקציה עם משחק נושא פרסים שייפתחו רק ל לקוחות מועדון BBB שיזמינו את ההמבורגר הנבחר.
עלילת הסדרה – השף טל T -( טל טרינגל) ודנה הלוא היא (דנה פרידר), נפגשים בסדנת ויפאסאנה. טל הוא שף כושל ודנה כוכבת ילדים שהתדרדרה לחיי פשע. הקושי לאכול עשבים וחיטה מביא אותם לגורו של הסדנה – עינת שרוף, ששולחת אותם למסע חיפוש עצמי אחר ההמבורגר הטוב ביותר בעולם. השניים קופצים על ההזדמנות ויוצאים לדרך…בכל פרק מבקרים טל ודנה בהמבורגריה נבחרת וטועמים את אחד מההמבורגרים הטובים בעולם, בסוף כל פרק הם מזמינים את הצופים בסדרה לגשת לסניף BBB הקרוב אליהם וליהנות ממנת המבורגר שנעשתה בהשראת ההמבורגר אותם אכלו דנה וטל כאשר בכל פעם יככב המבורגר אחר.
מורן פלשנר, סמנכלית רשת BBB : "הקמפיין נוצר מהמחשבה שישראלים אוהבים המבורגרים. מה הם לא יעשו כדי למצוא את ההמבורגריות הכי טובות בעולם? כדי לחזק את תפיסת האיכות והטעם ולהגיע לקהלים חדשים, בחרנו לצאת במהלך מהפכני שעושה את החיבור המושלם בין הדיגיטלי לפיזיקאלי – כלומר – לא רק מספרים על ההמבורגרים הטובים בעולם, אלא גם מביאים אותם הלכה למעשה לסניפים ונותנים ללקוחות ליהנות מאמת מוצרית שמגיעה מהעולם."
צילום: תומר גידרון