CNN תשקיע באנליטיקה ומדעי נתונים

המחלקה המסחרית הבינלאומית של CNN (CNNIC) משקיעה בפיתוח יכולות ניתוח של תובנות מידע, אנליטיקס ובינה מלאכותית, שכן היא מפתחת את הדרך בה מפרסמים יכולים לחבור עם CNN עבור הקמפיינים הדיגיטליים והטלוויזיוניים האחראיים ביותר, ללא קשר לפלטפורמה המשדרת אותם.


יכולות אלה משקפות את הדרך שבה CNN עובדת כעת עם מפרסמים, בעיקר בכל הקשור לפתרונות מותג מרובים בסביבת מסחר אזורית ודינמית. מרכז מצוינות חדש לקהלים ונתונים הוקם בתוך CNNIC, שמחליף את פונקציית המחקר הממוקד ליניארית, שהסתמכה באופן מסורתי על סקרי תעשייה עבור תובנות הקהל.



קבוצת הלקוחות והנתונים, בראשותו של מדען הנתונים מארק סיר, שהצטרף מקבוצת EMC Consulting, תרתום את הנתונים לחדשנות על פני כל חלקי העסקים הבינלאומיים של CNN ותספק פתרונות מתקדמים מבוססי ראיות ללקוחות CNNIC.


הקבוצה החדשה שנוצרה כוללת את תחומי המיקוד הבאים:



  • חיזוי אנליטי לפילוח קהל ולמעורבות

  • שימוש ב- AI לפיתוח דיאלוג בין מותגים וקהלים כחלק מחוויית הפרסום הדיגיטלי

  • שותפויות מתקדמות ושילוב מערכות בין CNNIC לבין מותגים, חברות טכנולוגיה ואוניברסיטאות

  • פיתוח ערכי מדידת קהל מתקדמים שנועדו להשלים, ובסופו של דבר להחליף, את נתוני הסקר הממוקדים ליניארית הקיימים.


השימוש במדע הנתונים מעניק ל- CNN ולקוחותיה בדרך זו מעורבות עמוקה יותר עם קהלים בינלאומיים רחבי היקף בפלטפורמות ליניאריות, דיגיטליות, ניידות וחברתיות. השימוש גם מאפשר תובנה רבה יותר מעבר לסקרי מדידת המדיה האזוריים המסורתיים, על מנת להבין את התנהגות הקהל ולהודיע על קבלת החלטות אסטרטגיות, מערכתיות ומסחריות. אותה הגישה תפתח את ההצעה המסחרית שלCNNIC באמצעות שותפויות חדשניות עם לקוחות, וכמו כן לבנות על ההצלחה של הכלי למדידת תובנות הקהל של CNN (AIM), הממקד תוכן מסחרי לפלחי קהל, מייעל מסעות פרסום ומספק תובנות עסקיות משמעותיות למותגים.



מי שמוביל את היוזמות הללו הוא מארק סיר, שמדווח ישירות לראני ראאד, נשיא המחלקה הבינלאומית של CNN. מארק נושא רקורד מרשים, בייחוד בתפקידו האחרון בתור מנהל הטכנולוגיה הראשי לאזורי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת EMC Consulting. ההישגים הבאים כוללים בניית פתרונות אנליטיים ניבויים לחברות מדיה, בשילוב מקורות מידע רבים עבור חברת הפרסום הצרפתית האוואס, כדרך להשפיע על מעורבות פרסומית בין מותגים לצרכנים.


"במשך 35 שנה, סקטור הטלוויזיה האזורי הסתמך על סקרים, על כוחו של המותג ועל פתרונות מסחריים חכמים כדי לספק ערך ללקוחות וליצור הכנסות", כך אמר ראני ראאד. "יצירת קבוצת הקהל והנתונים שלנו, בהנהגת החזון של מארק, היא חלק מהשינוי של העסק שלנו, לשים את הנתונים בלב כל מה שאנחנו עושים על פני כל הפלטפורמות שלנו. עבור לקוחותינו, משמעות הדבר היא תובנה רבה יותר אל תוך התכנון, הביצוע והדיווח של מסעות פרסום, על מנת ליצור מעורבות עמוקה יותר עם הקהלים של CNN, ובסופו של דבר, להניב תוצאות טובות יותר".



"רתימתה של פיצוץ המידע על פני המדיה האזורית היא הזדמנות אדירה ומשימה ענקית לכל ארגון", הוסיף מארק סיר, סגן הנשיא לעניין קהלים ונתונים במחלקה המסחרית הבינלאומית של CNN. "היתרון של CNN הוא בכך שאנחנו מנהיגים בתוכן, יש לנו כבר קהלים בקנה מידה בינלאומי ואנחנו מקדימים את המתחרים שלנו בצורה חכמה בכל הקשור להבנת נושאי התנהגות ומיקוד. השקעות אלה בבינה מלאכותית ובמדעי הנתונים יביאו להבנה וערך גדולים יותר לעסקי CNN הבינלאומיים, וכמו כן יאפשרו לפתוח שיחות חדשות על האופן שבו מותגים יכולים לעבוד איתנו".

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח