נחתם הסכם לשנתיים נוספות בין קונצרן החברה המרכזית לייצור משקאות קלים ובין חברת המדיה העצמאית קאראט מדיה וואן שבמסגרתו תמשיך קאראט מדיה וואן להיות אחראית על רכישת כל המדיה והתוכן של הקונצרן בישראל עד לסוף שנת 2009. סך תקציבי המדיה והתוכן של החברה המרכזית למשקאות קלים וחברות הבת שלה בשנת 2007 אשר נרכשו כולם באמצעות קאראט מדיה וואן נאמדו בכ- 50 מיליון דולר * תקציב המדיה והתוכן הכולל של קונצרן החברה המרכזית למשקאות הוא בין עשרת תקציבי המדיה, הפרסום והתוכן הגדולים בישראל. ההסכם שנחתם כולל רכישת מדיה ותוכן עבור כל חברות הבת של החברה המרכזית למשקאות וביניהן: קוקה-קולה ישראל, קרלסברג, מחלבות טרה, פריגת, נביעות, ו-IBBLS. מזה 8 שנים רוכשת קאראט מדיה וואן את המדיה והתוכן עבור החברה המרכזית למשקאות, חברות הבת שלה ומותגיה השונים. בין הפקות התוכן המשותפות: התוכנית המצליחה "כוכב נולד" אשר החלה לפעול והיתה חלק מכפר המוסיקה של קוקה-קולה במשך 3 שנים הראשונות שלה, ליגת השישיות של קוקה קולה וערוץ הילדים, המסע של פאנטה, החולצות של ספרייט, מרתון נביעות ספינינג בשחקים ועוד. קאראט מדיה וואן, היא החברה לתכנון ולרכישת מדיה העצמאית הגדולה בישראל. החברה נמצאת בבעלות משותפת לעטר מנור ולתאגיד המדיה העולמי Carat Group Aegis –. בדומה לחברת האם הבינלאומית מעמידה קאראט מדיה וואן לרשות לקוחותיה מגוון אפיקי פעולה ומודלים ייחודיים של עבודה. החברה בידלה את עצמה לאורך השנים ובנתה יתרונות יחסיים בתחום האסטרטגיה, שירות הלקוחות והשקיפות מול הלקוח. עטר מנור, מנכ"ל ומבעלי קאראט מדיה וואן: "חתימת ההסכם מהווה הבעת אמון בקאראט מדיה וואן ובשירות שאנו מעניקים לחברה המרכזית למשקאות ולחברות הבת שלה. אני גאה ומעריכה את הקשר הנמשך כבר למעלה מ- 8 שנים עם החברה המרכזית ומותגיה, אשר לרוב אינו שכיח בתחום המדיה והפרסום, ומבוסס על אמון, שקיפות מלאה, שירות מקצועי ונטול שיקולים זרים. שיתוף הפעולה בין קאראט ובין החברה המרכזית ומותגיה גדל והתרחב עם השנים ובכוונתנו להמשיך במגמה הזו גם בעתיד". (* על פי נתוני יפעת בקרת פרסום).