אישיווק השבוע: ניר אהרוני, סמנכ"ל שיווק, אהרוני ובניו

· שם החברה: ש.ד.י אהרוני ובניו בע"מ


· שנת הקמה: 2006


· מספר עובדים: 50



ניר אהרוני מנהל את כל מערך השיווק בחברה כחלק ממגוון תפקידים. העסק הינו עסק משפחתי לחלוטין וכך גם הקשר עם הלקוחות שלנו.



· היקף תקציב שיווק: עשרות אלפים בחודש



· ספקי שיווק: יח"צ: קרנית יחסי ציבור



1. באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
מוצר שעמלנו עליו יותר מ-4 שנים. ארונות
H.C.P נגד מים עם אחריות לכל החיים. בנוסף, גאים במיוחד בתהליך התמחור שלנו, שהפך את פני השוק והצליח להביא את המתחרים להוריד מחירים באופן דרסטי. תהליך התמחור כולל מתן מענה לארונות שנמכרים טוב בשוק והוזלת העלות על ידי קנייה מרוכזת של חומרים למלאי מספקים, כך שזה מאפשר הוזלה של מחיר הקנייה ובהתאם לכך, את מחיר המכירה למחירים שלא נראו בשוק קודם. מיותר לציין שמהר מאוד כולם התיישרו למחירים שהוצאנו.



2. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
אנחנו מציבים מולנו מספר אתגרים; הראשון והגדול מכולם הוא לבדל עצמך משאר השוק, על אף שכל חידוש מביא לחיקויים מידיים בכל תחום. האתגר השני הוא להעביר שירות בטווחי זמן קצרים וממוקדים, וכמובן להתמקד בסגירת טיפול בפעם אחת. האתגר השלישי הוא להביא את קהל הלקוחות למודעות גבוהה יותר לגבי איכות המוצר ואופן השימוש בו – לא תמיד הסכום שמשולם עבור המוצר הוא התשובה.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק: תמיד אבל תמיד להמציא את עצמך מחדש ולדאוג שאתה תהיה זה שמוביל את החדשנות ולא נגרר אחרי אחרים. בנוסף, לבנות אסטרטגיה שיווקית, כזאת שפורצת דרך בתחום, להביא רעיונות חדשים, לעניין לקוחות, לא לפחד ממה יגידו ולא לפחד להגיד שאתה יקר ב-50 ₪, כי אתה יודע שאתה שווה את זה והמחיר הוא לא סתם. איכות זו לא מילה גסה.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך: גט טקסי – המהלך השיווקי שלהם שינה את השוק של הזמנת מונית, היכולת לייחס לנהג מונית ייחוס לתחביבים שלו, לראות בדיוק איפה נמצא, לדעת בדיוק מה אתה משלם. השקיפות אל מול הלקוח והשימוש בטכנולוגיה לייצר ללקוח את הנוחות המקסימלית בעולם שהיה יחסית פשוט ולא שקוף מאוד וכיום, זמין, נגיש וטכנולוגי מאוד.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך? אבא שלי, יהודה, שפתח עסק מבלי לדעת לאן פניו מועדות ולא ויתר בשום חלק, למרות שהיו תקופות שהעסק היה במשבר גדול. היכולת שלו להקסים אנשים ולהיכנס להם ללב מעוררת הערצה.


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אלי בן יצחק. איש שיווק ותיק משכמו ומעלה, איש ללא אגו, יצירתי מאוד, יוזם בנשמה, תהליכי מאוד. אדם שניתן ללמוד על העשייה שלו, הוא מלמד, משפיע ובעל ערך מוסף למי שמסביבו.


· לימודים: 12 שנות לימוד, לימודי מנהל עסקים


· עבודה ראשונה: מנהל רשתות ותקשורת בסטארטאפ


· תכונה חשובה למנהל שיווק: לתת מילה טובה כשצריך אבל תמיד למצוא מה לשפר


· מקור ידע מקצועי שימושי: החיים ומהלך העבודה הם שנתנו לי את הידע .


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? אין משהו ספציפי, אני לא בררן


· מהו ג'וב חלומותיך? הפנטזיה היא שיום אחד יהיה לי חדר מיוחד ליצור מוזיקה עם כל האלמנטים. ג'וב יותר ריאלי הוא לקחת את כל הידע שיצרתי במהלך שנות עבודתי ביבוא מוצרים ולתת ללקוחותי את האפשרות לקנות את המוצר הטוב ביותר במחיר ללא תחרות .

חופשה חלומית: להשכיר קרוואן ולקחת את כל המשפחה לטיול של כמה חודשים

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח