לראשונה יוצאת רשת ויקטורי בקמפיין תדמית. מדובר בסדרת סרטונים שירוצו בכל ערוצי המדיה בדיגיטל ובטלוויזיה. עלות הקמפיין כ 3 מיליון ₪. בבסיס רעיון הקמפיין להעביר את המסרים של רשת ויקטורי – שירות, טריות, מחיר והוגנות. לסרטונים שצולמו באחד מסניפי הרשת, גויסו: זאב רווח, גיא גיאור, השף עומר מילר, נירו לוי ומור חן היוטיוברית.
על הקריאייטיב של הקמפיין אחראי משרד הפרסום זרמון, וההפקה בפועל ע"י גיגי הפקות.
רעיון הקריאייטיב של הקמפיין מתבסס על האמירה של רשת ויקטורי "חסכת ניצחת" ומציג שוב ושוב את יתרונות הרשת מבחינת מחיר ותמהיל המוצרים הרחב שמציעה הרשת ללקוחותיה. קמפיין הסרטונים בא לשקף את תמהיל הישראליות, כפי שרשת ויקטורי פונה ומשרתת את כל ישראל, מכל שכבות העדות והמעמדות בפריסה ארצית. הקמפיין משקף את ארץ ישראל האותנטית והחדשה גם יחד, שזור בתרבות הישראלית ובמשפחתיות, המהווה את קהל הלקוחות של הרשת.
סדרת הסרטונים שעולה לאוויר בימים אלו היא רק ההתחלה של מהלך רחב ומתמשך שיפגיש בהמשך עוד משתתפים רבים וטובים שיצולמו במסגרת הקמפיין. אמנים רבים שיתפו וישתפו פעולה וייקחו חלק בסרטוני מיתוג הרשת כאשר כל אחד מהמשתתפים מייצג רובד מתוך קהל הלקוחות של הרשת המגוון.
בנוסף על כך, שלבה רשת ויקטורי פעילות באמצעות כוכב הרשתות החברתיות יבגני זרובינסקי, הפעילות של זרובינסקי ברשת חושפת את מבצע "חמסה" שמציעה הרשת – מגוון רחב של מוצרים בחמישה שקלים.
רשת ויקטורי, שבדרך כלל ידועה בקמפיינים הארד סייל שלה, בחרה להעביר מסרים הפעם באופן שונה, אייל רביד, מנכ"ל רשת "ויקטורי" ומבעליה מתייחס לקמפיין: " בהתאם להמשך יישום תוכנית הצמיחה של הרשת – לאחר פתיחה מואצת של סניפים להשלמת הפריסה הארצית ושדרוג ושיפוץ הסניפים הקיימים, והשקת אתר לקניות און ליין, עתה אנו יוצאים במהלך מיתוג הרשת המתבסס על ערכי הרשת המשלבת ישראליות אותנטית יחד עם חדשנות וכמובן דגש על המחיר, המגוון שקיפות ואמינות".